تجلیل رئیس جمهور از برگزاری موفق نمایشگاه بین‌المللی قرآن
کد خبر: 4134651
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶

تجلیل رئیس جمهور از برگزاری موفق نمایشگاه بین‌المللی قرآن

رئیس جمهور با تجلیل از برگزاری موفق نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان، بر لزوم اجرای برنامه‌های فراگیر و مؤثر در جهت ترویج فرهنگ قرآنی در کشور تأکید کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، عصر امروز، 27 فروردین، در جلسه هیئت دولت، با تجلیل از برگزاری موفق نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان، بر لزوم اجرای برنامه‌های فراگیر و مؤثر در جهت ترویج فرهنگ قرآنی در کشور تأکید کرد.

وی با اشاره به تصمیمات اخیر شورای‌ عالی مسکن و نیز نزدیکی فصل جابجایی‌ها، از وزیر مسکن خواست با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط، تدابیر لازم را برای تسهیل شرایط تأمین مسکن مورد نیاز مستأجران در نظر گیرد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تأثیر بازار بورس بر سایر بازارها، بر مدیریت وزیر اقتصاد در هماهنگ کردن همه بخش‌های مرتبط برای عملکرد صحیح این بازار تأکید کرد.

وی همچنین از حضور گسترده مردم در راهپیمایی باشکوه روز قدس قدردانی کرد و آن را نشانه همبستگی ملی در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی دانست.

حجت‌الاسلام رئیسی در بخش دیگری از جلسه امروز، از خدمات و تلاش‌های میرکاظمی در سازمان برنامه و بودجه قدردانی و مهم‌ترین اقدامات انجام شده در دوره مدیریت وی را تدوین بودجه انقباضی برای سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و پیشگیری از ناترازی‌ها و کسری بودجه با وجود مشکلات اقتصادی عنوان کرد.

وی، ستاد اطلاع‌رسانی‌ و تبلیغات اقتصادی کشور را هم مکلف کرد با تبیین دقیق و به‌موقع تصمیمات دولت و شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، اقدامات لازم را به‌منظور پیشگیری از تشتت خبری در حوزه اقتصادی به عمل آورد.

انتهای پیام
captcha