وزارت ارشاد به قول خود در خصوص مؤسسات قرآنی عمل کند
کد خبر: 4135304
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
اسلامی:

وزارت ارشاد به قول خود در خصوص مؤسسات قرآنی عمل کند

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارس با اشاره به عدم تحقق وعده وزارت ارشاد مبنی بر اهدای بن‌کارت به مؤسسات حاضر در نمایشگاه قرآن، گفت: امیدواریم مسئولان وزارت ارشاد این موضوع را پیگیری کرده و آن را حل کنند و حق مؤسساتی که در ماه مبارک رمضان از راه‌های دور در این نمایشگاه با دعوت حضور یافته‌اند، پرداخت کنند، چراکه این مسئله یک مطالبه بحق است که باید به آن توجه شود.

محمدحسین اسلامیمحمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به اعتراض اخیر خود در خصوص عدم پرداخت بن‌کارت به مؤسسات قرآنی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن تهران، گفت: بنا بود به مؤسسات حاضر در نمایشگاه بین‌المللی قرآن از سوی وزارت ارشاد بن‌هایی تعلق گیرد اما این کار انجام نشد.

وی افزود: علی‌رغم اینکه معاونت قرآن وزارت ارشاد نیز به مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور اذعان کرده بود که طی دو سه روز آینده شماره شبا مؤسسات قرآنی اخذ شده و مبلغ بن‌ها به حساب آنان واریز می‌شود، تاکنون هیچ اتفاقی در این زمینه رخ نداده است.

اسلامی با بیان اینکه اکنون چند روز از آن زمان اعلامی گذشته است، اما هیچ خبری نیست، گفت: انتظار ما از مسئولان‌ آن است که آستانه تحمل را در مقابل انتقادات بالا برند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت افزود: اگر انتقادی می‌شود برای حق مردم است و باید این حق به شکل مطلوبی پرداخت شود.

وی با ذکر این نکته که اگر سخن یا نقدی می‌شود از سر دلسوزی است، تأکید کرد: ما مطالبه حق مردم را داریم حق آنان را دنبال کنیم تا به آنان پرداخت شود.

اسلامی در پایان گفت:‌ امیدواریم مسئولان وزارت ارشاد این موضوع را پیگیری کرده و آن را حل کنند و حق مؤسساتی که در ماه مبارک رمضان از راه‌های دور در این نمایشگاه با دعوت حضور یافته‌اند، پرداخت کنند، چراکه این مسئله یک مطالبه بحق است که باید به آن توجه شود.

حمیدرضا ثابت نسب

انتهای پیام
captcha