جهت‌گیری برنامه کانون‌های مساجد تربیتی و مسجدمحور باشد
کد خبر: 4147543
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

جهت‌گیری برنامه کانون‌های مساجد تربیتی و مسجدمحور باشد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌دره با بيان اينکه مديران مسئول کانون‌هاي مساجد از ظرفيت معتمدين و روحانيون در مسجد استفاده کنند، گفت: جهت‌گيری برنامه‌های کانونی تربيتی و مسجدمحور باشد.

کانونهای فرهنگی هنری مساجد

به گزارش ایکنا از زنجان، مهدی مرادی، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره صبح امروز ۲۳ خرداد در گردهمایی کانون‌های مساجد خرم‌دره، با بیان اینکه در این شهرستان ۲۲ کانون فرهنگی هنری تاسیس شده است، گفت: در حال حاضر ۱۱ باب کانون کاملا فعال است و امیدواریم به زودی کانون‌های نیمه فعال را فعال‌تر کنیم.

وی با بیان اینکه مدیران مسئول کانون‌های مساجد باید از ظرفیت معتمدان و روحانیون در مسجد استفاده کنند، تصریح کرد: جهت‌گیری برنامه‌های کانونی تربیتی و مسجدمحور باشد.

این مسئول با توضیح اینک محور تمام نهضت‌های تاریخی از جمله قیام امام حسین(ع) و یا پیروزی انقلاب اسلامی توسط بنیانگذار کبیر انقلاب، مربی محور بوده است، ادامه داد: ارتباط بین مربی و اعضای کانون اثرگذار است از اینرو از شخصیت‌های موثر کانون به عنوان مربی استفاده شود.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌دره اکران فیلم و اختصاص استخر برای اعضای کانون‌ها یکی از راهکارهای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌دره آمادگی خود را اعلام می‌کند.

مرادی از مسجد به‌ عنوان محور اصلی بسیاری از فعالیت‌ها همچون فرهنگی، هنری و تربیتی یاد کرد و گفت: اساس بندگی، معرفت و توحید در مسجد است از این‌رو مسجد و مسجدی‌ها در نشر معارف اسلامی نقش بسزایی دارند.

انتهای پیام
captcha