برگزاری جلسه هماهنگی کمیته‌های جشنواره ملی قرآن دانشجویان
کد خبر: 4150497
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

برگزاری جلسه هماهنگی کمیته‌های جشنواره ملی قرآن دانشجویان

سومین جلسه هماهنگی کمیته‌های مختلف سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور به منظور هماهنگی بیشتر برگزار شد.

برگزاری جلسه هماهنگی کمیته‌های جشنواره ملی قرآن دانشجویان

به گزارش ایکنا، سومین جلسه هماهنگی کمیته‌های تشریفات، اختتامیه، فوق برنامه و فرهنگی سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور صبح امروز، پنجم تیرماه در دفتر اداره کل فرهنگی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد. 

در این جلسه که اعضای کمیته‌های اجرایی سی و هفتمین جشنواره قرآن و عترت استان آذربایجان غربی و همکاران اداره کل فرهنگی حضور داشتند، چگونگی نقل و انتقال دانشجویان شرکت‌کننده، هماهنگی به منظور حضور مهمان‌های ویژه حوزه‌های قرآنی و فرهنگی سراسر کشور و طراحی و  چیدمان برنامه‌های اختتامیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

همچنین از سوی حاضران در این جلسه پیشنهاداتی برای اجرای برنامه‌های فوق برنامه مطرح شد و در این راستا، برنامه‌هایی با محوریت محفل انس با قرآن کریم، برگزاری کرسی‌های تلاوت، موزه‌گردی و گردشگری فرهنگی و هنری در راستای تحقق اهداف جشنواره قرآن و عترت مورد تأیید قرار گرفت. 

در این جلسه همچنین اعلام شد با توجه به گستردگی اجرای سی و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور و میزبانی دانشگاه فرهنگیان در این رویداد بزرگ، همه امکانات و تجهیزات، منابع انسانی و فیزیکی استان میزبان به آمادگی حداکثری برای اجرای این رویداد ملی رسیده است.

یادآور می‌شود جلسات هماهنگی کمیته‌ها به منظور انسجام بیشتر در اجرای برنامه‌های جشنواره طی روزهای آینده برگزار خواهد شد. 

سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور از تاریخ 15 تا 19 مردادماه در شهر ارومیه و به میزبانی دانشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha