احداث ۱۰ سایت دائم تلفن همراه در مسیر‌های منتهی به مرز مهران
کد خبر: 4151838
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

احداث ۱۰ سایت دائم تلفن همراه در مسیر‌های منتهی به مرز مهران

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام گفت: در حال تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی مرز مهران برای اربعین امسال هستیم و در همین راستا احداث ۱۰ سایت دائم تلفن همراه در مسیر‌های منتهی به مرز مهران در حال اجرا است.

علی کریمی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلامعلی کریمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام، در گفت‌وگو با ایکنا از استان گفت: در راستای خدمت‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به زائران اباعبدالله‌(ع) و جلوگیری از مشکل آنتن‌دهی در ایام اربعین، 10 سایت دائم تلفن همراه از نقاط ورودی زائران به استان تا مرز مهران در حال نصب است که عملیات اجرایی آنها پیش از اربعین به پایان خواهد رسید.

وی اعتبار صرف شده برای راه‌اندازی هر یک از این سایت‌های دائم را 32 میلیارد ریال مطرح کرد و افزود: در مجموع 320 میلیارد ریال برای راه‌اندازی این سایت‌های دائم هزینه خواهد شد و پوشش جاده‌ای تلفن همراه استان در ایام اربعین به حداکثر ممکن خواهد رسید.

کریمی با بیان اینکه اربعین پارسال مشکلی از لحاظ پوشش و آنتن‌دهی تلفن همراه نداشتیم، گفت: علی‌رغم این امر، امسال اقدام به افزایش تعداد سایت‌های دائم و پرتابل تلفن همراه کرده‌ایم و علاوه بر افزایش تعداد سایت‌های دائم، سایت‌های پرتابل را نیز از 18سایت در سال گذشته، به 20 سایت رسانده‌ایم.

 

انتهای پیام
captcha