برپایی موکب‌های پذیرایی دانش‌آموزی غدیر در سمنان
کد خبر: 4153079
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲

برپایی موکب‌های پذیرایی دانش‌آموزی غدیر در سمنان

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن اشاره به برنامه های دانش آموزی غدیر در این استان گفت: مجموعه آموزش و پرورش، موکب هایی را ویژه عید غدیر در سراسر استان برپا خواهد کرد.

عادل خالقی ثمرین مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، عادل خالقی‌ثمرین، مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان، امروز، 15 تیر، در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه‌های مسیر راهپیمایی غدیر توسط آموزش‌ و پرورش استان گفت: این اداره کل نسبت‌ به برپایی موکب پذیرایی در مسیر پیاده‌روی کیلومتری غدیر در میدان امام حسین (ع) به سمت میدان امام علی (ع) شهرستان سمنان اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دعوت از گروه‌های همخوانی و مدیحه‌سرایی امام‌خمینی (ره) مهدیشهر و رونمایی از تولید طرح ابتکاری گروه نور المهدی (عج) به مناسبت عید غدیر و برپایی ایستگاه نقاشی من و نماز و باباعلی (ع) از دیگر برنامه‌های آموزش‌وپرورش استان هم‌زمان با عید غدیر در سمنان است اظهار کرد: در شهرستان آرادان نیز برپایی موکب پذیرایی در مسیر پیاده‌روی عید غدیر از امامزاده سلطان شاه نظر به سمت مسجد صاحب الزمان (عج) و برپایی ایستگاه نقاشی از برنامه‌های آموزش‌وپرورش استان در روز عید غدیر است.

خالقی درباره برنامه‌های شهرستان گرمسار گفت: برپایی موکب پذیرایی در مسیر پیاده‌روی عید غدیر شامل میدان شهدا به سمت میدان امام‌خمینی (ره) در کنار اجرای گروه سرود همخوانی و مدیحه‌سرایی دارالقرآن ریحانن گرمسار از برنامه‌های آموزش‌وپرورش استان سمنان در مسیر راه‌پیمایی غدیر شهرستان گرمسار خواهد بود.

به گفته وی؛ در بسطام نیز در مسیر امامزاده محمد (ع) به سمت امامزاده سید ابوالقاسم (ع) نیز فرهنگیان و دانش‌آموزان به‌عنوان خادم موکب در مسیر پیاده‌روی روز عید غدیر حضور داشته و مدیحه‌سرایی توسط دانش‌آموزان دارالقرآن رسول اکرم (ص) از دیگر برنامه‌هاست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه در مهدیشهر اجرای سرود غدیر توسط گروه دارالقرآن این شهرستان در مسجد امام رضا (علیه‌السلام) و اجرای نمایش روشنا در در جزین از جمله برنامه‌های آموزش‌وپرورش در مسیر میدان امام‌خمینی (ره) به سمت پارک آبشار خواهد بود، یادآور شد: در شاهرود مراسم ویژه عید غدیر و راهپمایی کیلومتری از میدان امام‌خمینی (ره) به سمت میدان آزادی برگزار می‌شود و آموزش‌وپرورش این شهرستان نیز در مسیر راه‌پیمایی موکب پذیرایی برپا خواهد کرد.

خالقی؛ برپایی موکب دانش‌آموزی فرشتگان سرزمین من و اهدای جوایز با محوریت حضور دانش‌آموزان در مسیر راهپیمایی عید غدیر در کنار شعرخوانی و دکلمه‌خوانی توسط دانش‌آموزان دارالقرآن امام‌خمینی (ره) را از برنامه‌های اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهرود برشمرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه در شهرستان دامغان و در مسیر گلزار پارک دانشجو به سمت پارکینگ خندق شاهد برگزاری پویش زیباترین عکس از حضور در پیاده‌روی غدیر و برپایی ایستگاه نقاشی در طول مسیر پیاده‌روی هم‌زمان با عید غدیر خواهیم بود، متذکر شد: در شهرستان میامی نیز از میدان امام رضا (ع) به سمت کاروان‌سرای شاه‌عباسی برپایی موکب پذیرایی توسط دانش‌آموزان را خواهیم داشت و اجرای برنامه نورافشانی و اجرای گروه مدیحه‌سرایی و همخوانی دارالقرآن بشارت از دیگر برنامه‌های شهرستان میامی است.

وی برپایی موکب پذیرایی در مسیر حسینیه شهدا تا میدان شهیدبهشتی و همچنین اجرای مسابقه پارچه‌نویسی با حضور ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان را از برنامه‌های شاخص این اداره در سرخه دانست و افزود: در بیارجمند نیز موکب پذیرایی در مسیر دارالقرآن امام علی (ع) به سمت شهدای گمنام و اجرای دکلمه سرود توسط دانش‌آموزان دارالقرآن امام علی (علیه‌السلام) از دیگر برنامه‌های مسیر راه‌پیمایی عید غدیر است.

انتهای پیام
captcha