برگزاری جشن پایان ترم دارالقرآن مرکزی منطقه دو تهران
کد خبر: 4153137
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱

برگزاری جشن پایان ترم دارالقرآن مرکزی منطقه دو تهران

طرح شادمانه عید غدیر خم در قالب ویژه‌برنامه احیا و جشن پایان ترم کلاس‌های ترم بهار دارالقرآن مرکزی منطقه دو تهران برگزار شد.

به گزارش ایکنا، طرح شادمانه عید غدیر خم روز گذشته چهارشنبه ۱۴ تیر در آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان نیایش تهران در قالب ویژه‌برنامه احیا برگزار شد.

ویژه‌برنامه احیا با هدف عیادت از جانبازان و کادر درمان، به همت شورای عالی قرآن شهرداری تهران، اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآنی استان تهران، شهرداری منطقه دو تهران و همچنین دارالقرآن مرکزی منطقه دو تهران در آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان نیایش برگزار شد.

این ویژه‌برنامه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز سپس گروه سرود بین‌المللی زینبیون قطعاتی در وصف امیر المومنین(ع) تقدیم نگاه جانبازان کردند و بعد از آن از همه عزیزان پذیرایی صورت گرفت و هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

همچنین جشن پایان ترم کلاس‌های ترم بهار دارالقرآن مرکزی منطقه دو تهران در رشته‌های روخوانی و روانخوانی، تجوید و حفظ قرآن کریم با حضور مشتاقان و قرآن‌آموزان دارالقرآن برگزار شد.

این جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید آغاز سپس، حسن دهقان، مدیر عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران دقایقی پیرامون اهمیت قرآن صحبت کرد. بعد از آن اهدای جوایز و مدارک قرآن‌آموزان با حضور معاون وزیر ورزش و همچنین اساتید دارالقرآن انجام شد.

ویژه‌برنامه احیا و جشن پایان ترم دارالقرآن مرکزی منطقه دو تهران برگزار شد

انتهای پیام
captcha