تصاویری از آزمون معارفی جشنواره ملی قرآن دانشگاهیان
کد خبر: 4156268
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

تصاویری از آزمون معارفی جشنواره ملی قرآن دانشگاهیان

آزمون بخش معارفی سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان صبح روز گذشته در 11 رشته و به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

برگزاری آزمون معارفی جشنواره ملی قرآن دانشگاهیان + عکس

به گزارش ایکنا، آزمون بخش معارفی سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان(دانشجویان) کشور روز گذشته 27 تیرماه به صورت همزمان در 31 مرکز استان در سراسر کشور برگزار شد.

این آزمون در 11 رشته تفسیر، حفظ و مفاهیم قرآن کریم، حفظ و مفاهیم احادیث، سیره معصومین، احکام، پرسمان معارفی، سبک زندگی اسلامی ایرانی، معارف نهج‌البلاغه، حفظ فرازهای نهج‌البلاغه، معارف صحیفه سجادیه و حفظ فرازهای صحیفه سجادیه برپا شد. 

در این آزمون شرکت‌کنندگان در یکی از پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در مراکز استان‌ها حضور یافته و به صورت آنلاین به سوالات طرح شده پاسخ دادند. شرکت‌کنندگان در این آزمون، نفرات برگزیده رشته‌های بخش معارفی جشنواره‌های داخلی دانشگاه‌های سراسر کشور بوده‌اند. 

این دانشگاه‌ها طی ماه‌های گذشته مرحله نهایی جشنواره داخلی خود را برگزار کرده و نفرات برگزیده را با هدف رقابت با دانشجویان سایر دانشگاه‌ها به جشنواره ملی اعزام می‌کنند.

سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان(دانشجویان) طی روزهای ۱۵ تا ۱۹ مردادماه به میزبانی دانشگاه فرهنگیان و در استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود. 

انتهای پیام
captcha