جهاددانشگاهی در حوزه تولید علوم فوق مدرن پیشرو است
کد خبر: 4158321
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان

جهاددانشگاهی در حوزه تولید علوم فوق مدرن پیشرو است

مدیرکل صدا و سیمای فارس با تأکید بر اینکه جهاددانشگاهی در حوزه تولید علوم فوق مدرن علمدار و پیشرو است، گفت: بیان دستاوردها و اقدامات جهاددانشگاهی می‌تواند یکی از پیشران‌‌های امیدآفرینی برای جامعه باشد.

احمد پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای فارسبه گزارش ایکنا از فارس، احمد پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای فارس امروز، 4 مردادماه در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی این استان، جهاددانشگاهی را یکی از نهادهای مبارک انقلاب عنوان کرد که به‌منظور پر کردن شکاف بین دانشگاه و صنعت و تولید تشکیل شده است و سپس افزود: جهاددانشگاهی در تولید علم و فناوری و تربیت متخصصان و دانش‌آموختگان و همچنین تجاری‌سازی محصولات فناورانه اقدامات خوبی انجام داده است.

وی با تأکید بر اینکه جهاددانشگاهی در حوزه تولید علوم فوق مدرن علمدار و پیشرو است، گفت:‌ جهاددانشگاهی از ابتدای تأسیس تاکنون در حوزه‌های علمی مختلف موفق عمل کرده است.

پهلوانیان تأکید کرد: بیان دستاوردها و اقدامات جهاددانشگاهی می‌تواند یکی از پیشران‌‌های امیدآفرینی برای جامعه باشد، به خصوص برای نسل جدید که در معرض پمپاژ یأس و ناامیدی از سوی دشمنان هستند.

مدیرکل صدا و سیمای فارس تصریح کرد: فعالیت‌های جهاددانشگاهی بسیار گسترده و از هر لحاظ متنوع است و این کار اقدام بسیار مبارکی است و باید این‌ها را تبیین کرد.

وی در پایان با بیان اینکه آمادگی همکاری رسانه‌ای برای اطلاع‌رسانی دستاوردهای جهاددانشگاهی در استان داریم، گفت: همچنین می‌توانیم در طول سال برنامه‌ریزی مناسبی برای تبیین و معرفی جهاددانشگاهی به عموم مردم جامعه داشته باشیم تا بتوانیم از ظرفیت علمی و پژوهشی این نهاد استفاده بهینه کنیم.

انتهای پیام
captcha