دنیا شجاعت جوانان مسلمان برای دفاع از کتاب خدا را خواهد دید
کد خبر: 4158879
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
نصرالله:

دنیا شجاعت جوانان مسلمان برای دفاع از کتاب خدا را خواهد دید

دبیر کل حزب الله طی نطقی در مراسم راهپیمایی صبح امروز عاشورا در بیروت جوانان مسلمان را دعوت کرد برای مجازات هتاکان به قرآن کریم وارد عمل شوند و منتظر کسی برای دفاع از دینشان نمانند.

نصرالله ،‌دبیرکل جنبش حزب الله لبنان

به گزارش ایکنا به نقل از المیادین، سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم راهپیمایی روز عاشورا (امروز، 7 مرداد) در لبنان مصیبت شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش را به ساحت امام زمان حضرت ولی عصر(عج الله) و مراجع عظام، امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و همه عزاداران تسلیت گفت.

او در ابتدای سخنانش ضمن محکوم کردن مجدد هتک حرمت قرآن کریم گفت: همه دنیا در موضوع هتاکی‌ها به ساحت مقدس کتاب خدا باید بدانند که امت اسلامی تعرض و توهین به مقدسات و نمادهای خود را برنمی‌تابد.

وی افزود: گستاخی توهین به مصحف شریف طی روزهای گذشته در دانمارک خصومت و تعرض به اسلام و دو میلیارد مسلمان است.

دبیر کل حزب الله تأکید کرد: کشورهای اسلامی و وزیران خارجه آنها باید تصمیم‌هایی را در سطح توهین نظام‌مند به دینشان در سوئد و دانمارک اتخاذ کنند.

وی ادامه داد: جوانان مسلمان هم باید به مسئولیت خود عمل کرده و هتاکان به قرآن کریم را مجازات کنند و منتظر این نباشند که کسی از دینشان دفاع کند.

سید حسن نصرالله گفت: دنیا شجاعت این جوانان را که آماده دفاع از دین و کتاب خدا هستند خواهد دید.

دبیر کل حزب الله تأکید کرد: ما برای دفاع از قرآنی که امام حسین(ع) برای آن شهید شد می‌گوییم «لبیک یا قرآن، لبیک یا حسین و لبیک یا مهدی».

وی افزود: ما با خود پیمان می‌بندیم که در راه امام حسین(ع) می‌مانیم و پیرو آرمان‌های او هستیم و با همه طاغوتیان روی زمین مبارزه می‌کنیم.

سید حسن نصرالله گفت: وقتی دشمن ما را بین دو گزینه جنگ یا ذلت مخیر می‌گذارد ما به دنیا می‌گوییم که هیهات من الذله.

دبیر کل حزب الله درباره مسئله فلسطین نیز گفت: در خصوص هتک حرمت مکرر صهیونیست‌های وحشی به ساحت مسجد الاقصی دشمن باید موضع قاطع دشمن را از سوی مسلمانان بشنود.

سید حسن نصرالله تأکید کرد: این منطقه قبل از ریشه‌کن شدن غده سرطانی و جرثومه فاسد رژیم باطل صهیونیستی روی آرامش را نخواوهد دید و امروز ملت فلسطین با توسل به گزینه مقاومت و مبارزه پیش می‌رود.

وی افزود: ما از اینجا ضاحیه بیروت بر حمایت خود از حزب الله و مقاومت در کنار ملت فلسطین با همه آنچه در اختیار داریم تأکید می‌کنیم.

دبیر کل حزب الله در خصوص مسئله یمن نیز گفت: هنوز ملت یمن در حال مقاومت و تحمل رنج و سختی‌هاست و آتش‌بس غیر رسمی در این کشور کفایت نمی‌کند.

سیدحسن نصرالله گفت: این ملت یمن با برخورداری از رهبری شجاع حق دارد که با توقف تجاوز و محاصره به حیات طبیعی خود برگردد.

دبیر کل حزب الله همچنین بر حمایت مقاومت از ملت سوریه نیز تأکید کرد.

وی در خصوص مقاومت حزب الله لبنان نیز گفت: این روزها اسرائیل با وقاحت از تحرکات مقاومت می‌گوید در حالی که این رژیم است که به اشغالگری خود در سرزمین ما و بخصوص منطقه الغجر ادامه می‌دهد.

وی تاکید کرد: مقاومت در لبنان هرگز کوتاهی نخواهد کرد و آماده بازدارندگی، رویارویی و آزادسازی در برابر هر گونه حماقت رژیم صهیونیستی است.

سید حسن نصرالله درباره مسائل داخل لبنان نیز از دولت پیشبرد امور این کشور خواست با پذیرش مسئولیت به مشکلات معیشتی مردم رسیدگی کند و از اعضای پارلمان نیز خواست پارلمان را به تعطیلی نکشانند.

انتهای پیام
captcha