درخشش دانشجوی دانشگاه گیلان در جشنواره قرآن و عترت دانشجویان
کد خبر: 4159881
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

درخشش دانشجوی دانشگاه گیلان در جشنواره قرآن و عترت دانشجویان

اسماعیل محمدپور، دانشجوی دانشگاه گیلان در سی‌و‌هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های کشور مقام اول رشته شعر را کسب کرد.

سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور

به گزارش ایکنا از گیلان، در مرحله نهایی جشنوراه قرآن و عترت دانشجویان دانشگاهی کشور که به میزبانی دانشگاه فرهنگیان ارومیه برگزار شد؛ اسامی برگزیدگان بخش‌های غیر آوایی سی‌و ‌فتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور از سوی کمیته فنی و داوری این جشنواره اعلام شد.

بر همین اساس دانشجویان برگزیده جشنواره ملی قرآن دانشجویان در بخش‌های معارفی، پژوهشی، فناوری، هنری، ادبی، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه که رقابت‌شان مبتنی بر ارسال اثر یا برگزاری آزمون کتبی بوده است، معرفی شده‌اند.

پس از داوری آثار در بخش ادبی رشته شعر، اثر ترکیب‌بند عاشورایی، اسماعیل محمدپور، دانشجوی مقطع دکتری رشته زبان و ادبیات فارسی دانشگاه گیلان حائز مقام اول شد.

مرحله سراسری سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی در ۹ بخش و ۴۰ رشته و در دو گروه بانوان و آقایان برگزار می‌شود. از جمله بخش‌های این جشنواره می‌توان به بخش آوایی، بخش معارفی، بخش پژوهشی، بخش فناوری،‌ بخش هنری، بخش ادبی، بخش نهج‌البلاغه، بخش صحیفه سجادیه و بخش نوآفرینی قرآنی اشاره کرد که در حال حاضر نتایج بخش غیرآوایی مشخص و اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha