فعالیت‌های علمی جهاددانشگاهی؛ الگوی مناسبی در جهان اسلام
کد خبر: 4159908
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
نماینده آیت‌الله العظمی سیستانی مطرح کرد؛

فعالیت‌های علمی جهاددانشگاهی؛ الگوی مناسبی در جهان اسلام

حجت‌الاسلام شهرستانی تاکید کرد: جهان اسلام نیازمند فعالیت‌های علمی و حضور دانشمندانی است که کشور را از وابستگی ها بی نیاز نماید و به طور حتم فعالیت‌های جهاددانشگاهی الگوی مناسبی در این راستاست.

فعالیت‌های علمی جهاددانشگاهی الگوی مناسبی در جهان اسلامبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌ عمومی جهاددانشگاهی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی، نماینده آیت‌الله العظمی سیستانی ضمن تبریک سالروز تاسیس جهاددانشگاهی اظهار کرد: فعالیت‌های جهاددانشگاهی در عرصه‌های علمی مایه مباهات است.

رییس مرکز جهانی اطلاع‌رسانی آل البیت (ع) افزود: عملکرد خبرگزاری‌های جهاددانشگاهی بالاخص خبرگزاری ایسنا و ایکنا را به طور کامل رصد می‌کنم.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی با اشاره به فعالیت‌های جهاددانشگاهی در زمینه پژوهشی بالاخص سلول‌های بنیادی افزود: جهان اسلام نیازمند فعالیت‌های علمی و حضور دانشمندانی است که کشور را از وابستگی‌ها بی‌نیاز نماید و به طور حتم فعالیت‌های جهاددانشگاهی الگوی مناسبی در این راستاست.

وی در پایان اظهار کرد: انتظار دارد ظرفیت آموزشی جهاددانشگاهی در زمینه توسعه آموزه‌های قرآنی در بین دانشجویان به صورت مضاعف به کارگیری شود.

انتهای پیام
captcha