برپایی میز خدمت جهاد دانشگاهی واحد استان قم در نماز جمعه
کد خبر: 4160143
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت با ایمان، امید و اعتماد به جوانان

برپایی میز خدمت جهاد دانشگاهی واحد استان قم در نماز جمعه

میز خدمت جهاد دانشگاهی واحد قم، در آستانه چهل و سومین سالگرد تشکیل این نهاد انقلابی در نماز جمعه قم میزبان خیل گسترده مؤمنین و زائران و مجاوران حضرت معصومه(س) بود.

میز خدمت جهاد دانشگاهی واحد قم در نماز جمعه برپا شدبه گزارش ایکنا از قم، میز خدمت جهاد دانشگاهی واحد قم، در آستانه چهل و سومین سالگرد تشکیل این نهاد انقلابی در نماز جمعه قم که امروز 13مردادماه در مصلای قدس برگزار شد، میزبان خیل گسترده مؤمنین و زائران و مجاوران حضرت معصومه(س) بود.

علی حسینی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان قم، سخنران پیش از خطبه‎های نماز جمعه بود و در سخنانی به ارائه فعالیت‎ها و گزارشی از خدمات گسترده این نهاد انقلابی در بخش‎های مختلف علمی، فرهنگی، پژوهشی و آموزشی پرداخت.

غرفه خدمت‌رسانی جهاددانشگاهی واحد استان قم نیز با ارائه بسته‎های فرهنگی به ارائه آموزش‎های تخصصی و عمومی و همچنین معرفی بخش‎ها و خدمات خود در بخش‎های مختلف پرداخت.

خدمات مشاوره ژنتیک، درمان ناباروری، مشاوره روانشناسی، آموزش‌های کوتاه‌مدت تخصصی و مهارتی، دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی، مشاوره اشتغال و کارآفرینی، افکارسنجی و تولیدمحتوای دیجیتال فرهنگی و تجاری از بخش‌های مختلف میز خدمت جهاد دانشگاهی در نماز جمعه قم بود.

یادآور می‌شود، 16 مردادماه به‌عنوان سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی قم به فرمان امام خمینی(ره) نامگذاری شده است.

انتهای پیام
captcha