فعالیت‌های جهاددانشگاهی حاصل اعتقاد به جهاد علمی و علم جهادی است
کد خبر: 4160425
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۶
جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت با ایمان، امید و اعتماد به جوانان

فعالیت‌های جهاددانشگاهی حاصل اعتقاد به جهاد علمی و علم جهادی است

رئیس سازمان جهاددانشگاهی خوزستان با بیان اینکه رسالت و هدف اصلی جهاد دانشگاهی ارائه راهکارهای علمی برای حل مشکلات جامعه است، گفت: این فعالیت حاصل اعتقاد به جهاد علمی و علم جهادی است.

حسن محمدی مجد رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان

حسن محمدی‌مجد، رئیس سازمان جهاددانشگاهی خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان در آستانه سالگرد تأسیس جهاددانشگاهی درباره عملکرد این نهاد انقلابی اظهار کرد: جهاددانشگاهی یکی از رویش‌های اصیل انقلاب اسلامی است که رسالت و هدف اصلی این نهاد ارائه راهکارهای علمی برای حل مشکلات جامعه است.

وی با بیان اینکه جهادگران جهاددانشگاهی در عرصه‌های مختلف جامعه مشغول به فعالیت علمی هستند، گفت: این فعالیت علمی حاصل اعتقاد به جهاد علمی و علم جهادی است. به همین دلیل مشکلات مختلف آنها را متوقف نکرده و هر روز شاهد موفقیت‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف پزشکی، فنی مهندسی، علوم انسانی و ... هستیم.

محمدی‌مجد گفت: جهاددانشگاهی با دستیابی به دانش‌های روز جهان و توسعه برخی از دانش‌ها توانسته جوانان این مرز و بوم را به آینده امیدوار کند و توجه آنان را به آینده‌ای پر از موفقیت جلب کند؛ موفقیت‌های چشمگیر در حوزه سلول‌های بنیادی، درمان ناباروری، ساخت انواع مته‌های حفاری، تولید انواع مواد شیمیایی و تدوین دانش فنی هزاران قلم کالای صنعتی تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های قابل افتخار جهاددانشگاهی است.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی خوزستان بیان کرد: جهاددانشگاهی با دارا بودن نیروهای جوان متخصص و مجاهد در حوزه‌های مختلف می‌تواند به عنوان مجموعه توانمند و راهبردی به تمام بخش‌های جامعه ارائه خدمت کند.

وی در پایان ضمن تبریک سالگرد تأسیس جهاددانشگاهی عنوان کرد: از تلاش‌ها و مجاهدت‌های خالصانه همکاران در مسیر اعتلای کشور عزیزمان ایران صمیمانه تشکر می‌کنم و امیدوارم در سایه لطف الله بتوانیم گام‌های بلندی را در مسیر پیشرفت برداریم.

انتهای پیام
captcha