اعتماد جهاددانشگاهی به جوانان باید الگوسازی شود
کد خبر: 4160700
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۵
جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت با ایمان، امید و اعتماد به جوانان

اعتماد جهاددانشگاهی به جوانان باید الگوسازی شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه پیشرفت‌های جهاددانشگاهی در نتیجه اعتماد به جوانان است و این امر باید الگوسازی شود، گفت: جهاددانشگاهی محل حضور جوانان انقلابی است.

حسین انجم‌شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانحسین انجم‌شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از استان ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، گفت: این نهاد انقلابی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بنابر ضرورت و با هدف تحول در مباحث علمی، فناوری و تکنولوژی در کشور ایجاد شد.

وی با اشاره به وابستگی‌های علمی ایران به سایر کشورها پیش از پیروزی انقلاب، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های نظام از بین بردن وابستگی و رسیدن به استقلال بود و جهاددانشگاهی برای این هدف و تحول به وجود آمده و در طول ۴۳ سال از عمر خود توانسته موفق عمل و در بسیاری از موارد زمینه‌های پیشرفت را فراهم کند.

انجم‌شعاع با بیان اینکه جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلفی ورود کرده و موفق به پیشرفت شده است، افزود: کارکرد جهاددانشگاهی استان کرمان به‌ویژه در حوزه معدن چشمگیر است و از آنجا که کرمان استانی معدنی است امیدواریم با فعالیت‌های جهاددانشگاهی و همراهی سایر نهادها خدمات این نهاد روز به روز بیشتر شود.

وی تصریح کرد: پیشرفت‌های امروز که علیرغم وجود تمام مشکلات و تحریم‌ها به‌وجود آمده است، نتیجه ایمان، امید و اعتماد به جوانان است و جهاددانشگاهی نیز که خود محل حضور جوانان انقلابی است توانسته به چنین پیشرفت‌هایی دست یابد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با تأکید بر اینکه پیشرفت‌های جهاددانشگاهی در نتیجه اعتماد به جوانان است و این امر باید الگوسازی شود، افزود: یکی از مشکلات امروز عدم اعتماد به جوانان در حوزه‌های مختلف است اما تجربه نشان می‌دهد اگر این اعتماد شکل بگیرد بسیاری از مشکلات حل می‌شود. لذا جهاددانشگاهی با ارتباط مؤثر با سایر شرکت‌ها و نهادها و نمایش دستاوردهای خود می‌تواند این اعتماد به جوانان را گسترش دهد.

انجم‌شعاع در پایان با بیان اینکه باید از ظرفیت نمایشگاه‌ها، فضای مجازی، رسانه‌ها و... برای بیان دستاوردهای جهاددانشگاهی استفاده کرد، گفت: تعامل جهاددانشگاهی با شرکت‌ها، معادن، دستگاه‌های اجرایی، دانشگاهیان، جوانان و... سبب می‌شود دستاوردهای این نهاد انقلابی به خوبی شناخته شود.

انتهای پیام
captcha