آزادی‌خواه: جهاددانشگاهی الگوی کار جهادی برای همه نهاد‌هاست
کد خبر: 4160762
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/۲۸

آزادی‌خواه: جهاددانشگاهی الگوی کار جهادی برای همه نهاد‌هاست

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس جهاددانشگاهی را یک نهاد تحول‌آفرین توصیف کرد و گفت: اگر سایر دستگاه‌ها و نهادها به دنبال الگویی برای انجام کار جهادی هستند به نظر بنده جهاددانشگاهی بهترین شیوه و بهترین الگوست که در دسترس همه دستگاه‌ها قرار دارد.

احد آزادی خواه

حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادی‌خواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: جهاددانشگاهی نهاد مقدسی است که وظایف مهم و حساسی را در حوزه‌های آموزش، پژوهش و دانش و فناوری برعهده دارد.

وی افزود: درواقع جهاددانشگاهی عهده‌دار مسئولیت‌هایی است که اگر به درستی انجام و تقویت شوند حتماً موجب تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه‌های حمایت از ایده خلاقان و خلاقیت خلاقان، دانش‌بنیان‌ها، مراکز رشد و تجاری‌سازی ایده‌ها خواهد شد و نیز موجب تحول‌آفرینی می‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اگر به دنبال ارتقای سطح علمی کشور هستیم حتماً باید از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی نهایت بهره و استفاده را برد. طی سال‌های گذشته این نهاد انقلابی خوش درخشیده و ثمرات آن را در تمام بخش‌ها احساس کرده‌ایم و به نوعی جهاددانشگاهی همواره یار و پیشتیبان حکومت و دولت در تمام عرصه‌ها بوده است.

آزادی‌خواه جهاددانشگاهی را یک نهاد تحول‌آفرین توصیف کرد و گفت: اگر سایر دستگاه‌ها و نهادها به دنبال الگویی برای انجام کار جهادی هستند به نظر بنده جهاددانشگاهی بهترین شیوه و بهترین الگوست که در دسترس همه دستگاه‌ها قرار دارد.

وی بیان کرد: اقداماتی که جهاددانشگاهی در این چهار دهه انجام داده تقریباً در سطح کشور بی‌نظیر است که به عنوان مثال باید به مؤسسه رویان اشاره کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: مجلس مصمم است در حوزه تأمین اعتبار و منابع جهاددانشگاهی حداکثر مساعدت را داشته باشد و آن را تقویت کند تا مأموریت‌های بی‌بدیلی که جهاددانشگاهی بر عهده دارد به نحو احسن و مطلوب انجام شود.

گفت‌وگو از سعید امینی

انتهای پیام
captcha