تهیه دستورالعمل‌های خودمراقبتی برای زائران اربعین
کد خبر: 4160949
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶

تهیه دستورالعمل‌های خودمراقبتی برای زائران اربعین

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تهیه دستورالعمل‌های بهداشتی و خودمراقبتی برای زائران اربعین خبر داد.

تهیه دستورالعمل‌های خود مراقبتی برای زائران اربعینبه گزارش ایکنا به نقل از وبدا، حسین فرشیدی، معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه اهدای جایزه بنیاد مداح به مشاور پرستاری منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت در جمع خبرنگاران درباره آخرین تمهیدات بهداشتی صورت گرفته برای مراسم باشکوه اربعین امسال را تشریح و از تهیه دستورالعمل‌های بهداشتی و خودمراقبتی برای زائران اربعین خبر داد.

وی گفت: قرار است این جزوه آموزشی و بهداشتی خودمراقبتی به ویژه درخصوص گرمازدگی در اختیار کاروان‌های زوار عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) برای حضور در پیاده‌روی اربعین امسال قرار گیرد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن ابراز خرسندی از مهار و کنترل کووید ۱۹ در ایران و جهان گفت: با توجه به مهار کرونا در دنیا پیش‌بینی ما این است که شاهد حضور گسترده‌تر عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در مراسم اربعین امسال باشیم، بنابراین توصیه ما رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه به توجه به افزایش دما هوا در بحث گرمازدگی است.

فرشیدی خاطرنشان کرد: جزوه خودمراقبتی دستورالعمل‌های بهداشتی برای اربعین امسال علاوه بر زبان فارسی به زبان عربی نیز آماده شده است.

انتهای پیام
captcha