برتری متسابقان بابلسری و فریدونکناری در رقابت‌های قرآنی مازندران
کد خبر: 4163130
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

برتری متسابقان بابلسری و فریدونکناری در رقابت‌های قرآنی مازندران

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابلسر و فریدونکنار از برتری 9 متسابق بابلسری و فریدونکناری در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن مازندران خبر داد و گفت: این افراد آبان‌ماه در مسابقات کشوری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه به میزبانی استان خراسان جنوبی حضور  پیدا خواهند کرد.

برتری 9 متسابق بابلسری و فریدونکناری در چهل ششمین دوره مسابقات قرآن مازندران

حجت‌الاسلام والمسلمین رمضان شجاعی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابلسر و فریدونکنار در گفت‌وگو با ایکنا مازندران، با محکوم کردن اهانت برخی کشورهای غربی حامی صهیونیسم به قرآن کریم این کلام الهی و نجاتبخش بشریت، از برتری متسابقان بابلسری و فریدونکناری در چهل و ششمین مسابقات قرآن کریم استانی اوقاف و امور خیریه در مازندران خبر داد و گفت: 9 متسابق بابلسری و فریدونکناری در این دوره از مسابقات به برتری دست پیدا کردند و به مرحله کشوری که آبان ماه در خراسان جنوبی برگزار می‌شود، راه پیدا کردند.

وی ضمن تبریک به متسابقان و قدردانی از مربیان و پیشکسوتان قرآنی در این دو شهرستان که با زحمات فراوان خود به تربیت جامعه قرآنی می‌پردازند، افزود: در بخش بانوان چهلمین مسابقات قرآن کریم استان مازندران که در شهرستان آمل برگزار شد، در رشته قرائت تحقیق خانم فاطمه اکبری، رتبه نخست را به خود اختصاص داد، در رشته قرائت ترتیل، خانم زهرا صالحی و فاطمه چالی‌ملکشاه، به ترتیب رتبه نخست و دوم را به خود اختصاص دادند.

شجاعی تصریح کرد: در رشته دعاخوانی نیز خانم‌ها سمیه ذوالقدر و فائزه میرجعفری رتبه نخست و دوم را از آن خود کردند و در رشته حفظ پنج جزء خانم مریم ملابراری، رتبه دوم این رشته را دریافت کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابلسر و فریدونکنار خاطرنشان کرد: در بخش آقایان این دوره از مسابقات نیز در رشته حفظ بیست جزء سیدقاسم سیدیان به رتبه نخست دست پیدا کرد، در رشته دعاخوانی محمداسماعیل عاشوری رتبه دوم  و در رشته اذان، محمداسماعیل حبیبی‌نژاد، رتبه سوم این رشته را به خود اختصاص داد.

وی در ادامه از برگزاری برنامه بصیرت عاشورایی امامزاده ابراهیم(ع) شهرستان بابلسر خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه بصیرت عاشورایی همراه با آئین غبارروبی ضریح مطهر امامزاده به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت با حضور مدیران ادارات و نهادهای شهرستان بابلسر یکشنبه 29 مردادماه ساعت 7:30 برگزار خواهد شد.

شجاعی از برگزاری مجمع جهانی خادمان حضرت رقیه(س) در بابلسر خبر داد و گفت: این آیین در آستان مقدس بی بی سر روضه(س) 30 مردادماه ساعت 20 با اجرای دمامه‌زنی، نوحه‌خوانی و سخنرانی برپا می‌شود.

انتهای پیام
captcha