ایکنا؛ میزبان نخستین رویداد تعلیمی «زائر خبرنگار»
کد خبر: 4163341
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳

ایکنا؛ میزبان نخستین رویداد تعلیمی «زائر خبرنگار»

اولین رویداد تعلیمی «زائر - خبرنگار» ویژه خبرنگاران و فعالان رسانه شرکت‌کننده در زیارت اربعین ۱۴۰۲ به همت دفتر مطالعات و برنامه‌‍ریزی رسانه‌ها با همکاری خبرگزاری ایکنا برگزار می‌شود.

ایکنا؛ میزبان نخستین رویداد تعلیمی «زائرخبرنگار»به گزارش ایکنا، اولین رویداد تعلیمی زائر - خبرنگار ویژه خبرنگاران و فعالان رسانه شرکت‌کننده در زیارت اربعین ۱۴۰۲ یکشنبه ۲۹ مرداد به همت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها با همکاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در قالب کارگاه‌های آموزشی با موضوعات متنوع و تدریس اساتید مختلف برگزار می‌شود.

زهراسادات روح الامین، پژوهشگر جامعه‌شناسی از ساعت ۸:۳۰ تا ۹:۳۰ به «پیاده‌روی اربعین از منظر فرهنگ عراقی»، مهدی توکلیان، روزنامه‌نگار و عکاس از ساعت ۱۰ تا ۱۱ به «ایده‌پردازی‌های نو برای انعکاس ابعاد و زوایای پیاده‌روی اربعین»، سپیده متینی، عکاس از ساعت ۱۱ تا ۱۲ به «آشنایی با نرم‌افزار‌های همراه برای عکاسان»، سیدمحسن فرجادی، روزنامه‌نگار از ساعت  ۱۳ تا ۱۴ به «فراتر از جعل؛ بررسی رویکرد رسانه‌های فارسی زبان معاند درباره اربعین» و ایمان شمسایی، مدیرکل مطبوعات داخلی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساعت ۱۴ تا ۱۵ به «تجربه‌کاوی انعکاس خبری و رسانه‌ای پیاده‌روی اربعین» می‌پردازند.

ایکنا؛ میزبان نخستین رویداد تعلیمی «زائرخبرنگار»

ثبت‌نام در این رویداد از طریق سایت resalms.ir انجام می‌شود و محل برگزاری رویداد به نشانی تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، شماره ۸۵، سالن جلسات است.

یادآور می‌شود، این رویداد به صورت همزمان در تهران(حضوری) و در شهرهای مشهد و قم(اینترنتی) برگزار می‌شود و در پایان به شرکت‌کنندگان، گواهینامه حضور در این رویداد تعلیمی اعطا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۸۸۷۵۸۵۶۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha