افتتاح استودیوی اربعین در وزارت کشور
کد خبر: 4163999
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

افتتاح استودیوی اربعین در وزارت کشور

استودیوی اربعین با حضور وزیر کشور و اعضای ستاد مرکزی اربعین در وزارت کشور افتتاح شد.

افتتاح استودیوی اربعین در وزارت کشوربه گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی، وزیر کشور امروز 30 مردادماه در صد و هفدهمین نشست ستاد مرکزی اربعین به ابلاغیه اخیر رئیس جمهوری اشاره کرد و گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین ر‌ئیسی بر مردمی سازی حماسه اربعین و نقش نهادها به عنوان یاریگر در این جریان تاکید‌دارد.

وی به زیر ساخت‌های انجام شده در استان‌ها از جمله راه‌های مواصلاتی اشاره کرد و گفت: حماسه اربعین و کارهای جهادی باعث آبادانی برای مردم شده است.

وزیر کشور با اشاره به تلاش‌های مذبوحانه دشمن با موضوع اربعین گفت: مردم با کمال آرامش به استقبال آیین اربعین رفته‌اند و آنچه که در زیر ساخت‌های کشور انجام شده برای رفع نیازهای مردم بوده است. همه نهادها و دستگاه‌ها پای کارهستند اما اصل کار در راهپیمایی عظیم اربعین با مردم است.

در صدوهفدهمین جلسه ستاد مرکزی اربعین آخرین تصمیم‌ها به اعضای کمیته‌ها برای برگزاری این آیین ابلاغ شد. همچنین استودیوی اربعین با حضور وزیر کشور افتتاح شد و شبکه‌های تلویزیونی برای اطلاع رسانی از حماسه اربعین به صورت متمرکز از این استودیو در محل وزارت کشور استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha