خدمت‌رسانی موکب حضرت زهرا(س) اسدآباد به زائران حسینی
کد خبر: 4166027
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۱

خدمت‌رسانی موکب حضرت زهرا(س) اسدآباد به زائران حسینی

مسئول موکب فرهنگی و تبلیغی حضرت زهرا(س) اسدآباد برپایی این موکب را در راستای جهاد تبیین دانست و گفت: حقیقت و ماهیت حرکت اربعین باید معرفت‌افزایی باشد؛ جریان اربعین همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید طلیعه تمدن نوین اسلامی باشد.

خدمت‌رسانی ایستگاه صلواتی حضرت زهرا(س) به زائران حسینیزیبا عزیزی، مسئول موکب فرهنگی و تبلیغی حضرت زهرا(س)  اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: این موکب در راستای جهاد تبیین، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، ترویج فرهنگ قرآنی در ایام اربعین حسینی در پارک ملت اسدآباد مستقر است.

وی در ادامه با بیان اینکه در ایام اربعین حسینی همه اقشار جامعه مشارکت دارند، تصریح کرد: می‌توان از این فرصت در راستای جهاد تبیین در قالب کارهای فرهنگی و تبلیغی عفاف و حجاب، آداب اربعین حسینی و فرهنگ حسینی برای مخاطبان استفاده کرد تا زائران اباعبدالله(ع) در کنار پذیرایی با این خدمات فرهنگی زیارتی آشنایی داشته باشند.

عزیزی در ادامه با بیان اینکه این موکب به همت حوزه علمیه خواهران و ستاد نهضت پیشرفت بانوان اسدآباد تا اربعین حسینی در پارک ملت برپاست، افزود: در این موکب غرفه‌های نمایشگاه کتاب و حجاب، جوانی جمعیت، کودک و نقاشی، هدیه و مشاوره به زائران حسینی ارائه خدمت می‌کنند.

مسئول موکب حضرت زهرا(س) اسدآباد بیان کرد: اهدای جوراب نوزادی با جمله انگیزشی به زوج‌های جوان، ثبت راهکارها برای رسیدن به قله موفقیت، پاسخگویی به سؤالات شرعی و... از دیگر برنامه‌های این موکب فرهنگی است.

وی اظهار کرد: موکب در سه نوبت و در هر شیفت سه تا چهار نفر از طلاب همراه با دو تن از اساتید حوزه به سؤالات شرعی زائران حسینی پاسخ می‌دهند و گروه رفیقانه هم در کنار طلاب، کار تولید محتوا در فضای مجازی برای موکب را برعهده دارند.

مدیر حوزه علمیه الراضیه(س) اسدآباد در ادامه ضمن قدرانی از ستاد اربعین شهرستان گفت: دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با برپایی غرفه جوانی جمعیت و گرفتن فشارخون و ارائه بروشورهای جمعیت، هلال‌ احمر با برپایی چادر و مسجد جامع شهر با اهدای میز و صندلی به این موکب در ارائه هرچه بهتر خدمات به زائران اربعین اباعبدالله(ع) کمک کردند.

انتهای پیام
captcha