افزایش ظرفیت اسکان اضطراری در مشهد برای دهه آخر صفر
کد خبر: 4166615
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

افزایش ظرفیت اسکان اضطراری در مشهد برای دهه آخر صفر

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با اشاره به میزبانی از زائران دهه پایانی ماه صفر، از افزایش ظرفیت اسکان اضطراری در مشهد برای دهه آخر صفر خبر داد.

حجت گنابادی‌نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری با اشاره به زحمات شبانه‌روزی کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر برای میزبانی زائران دهه پایانی ماه صفر، خواستار تلاش مضاعف و آمادگی 100درصدی تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برای ارائه خدمت رسانی به زائران حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) شد.

وی درباره مباحث مطرح شده در این جلسه بیان کرد: کمبودهای احتمالی هلال احمر و بحث دارو، نظارت گسترده بر خانه‌مسافرها، نان و نانوایی‌های اطراف حرم مطهر رضوی، از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این نشست بود. 

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: در این جلسه پیگیری راه‌اندازی رادیو ویژه دهه پایانی ماه صفر و اطلاع‌رسانی در امر ترافیک در محدوده حرم و دقت نظر و تلاش برای موارد بهداشتی در آب شرب، همچنین بازنگری و تلاش در ارائه خدمات بازرسی و نظارتی در کمیته نظارت مورد بحث و تأکید قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha