اعزام 300 زائر کم‌برخوردار البرزی به کربلای معلی
کد خبر: 4166832
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳

اعزام 300 زائر کم‌برخوردار البرزی به کربلای معلی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) البرز گفت: امسال در قالب طرح سفیر احسان، 300 نفر از استان به زیارت اربعین حسینی اعزام شدند.

راهپیمایی اربعین

سیدمهدی میرغفاری، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) البرز با اشاره به اجرای پویش «سفیر احسان» با هدف اعزام افراد کم‌برخوردار به سفر معنوی اربعین اظهار کرد: امسال در قالب این طرح، 300 نفر از استان به زیارت اربعین حسینی اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی مجری اجرای این طرح هستند، افزود: در راستای طرح اعزام افراد کم‌برخوردار جامعه به زیارت اربعین، مبلغی بین پنج تا هفت میلیون ریال به حساب گروه‌های جهادی واریز و مابقی مبلغ از خود فرد یا خیران دریافت شد.

این مسئول با بیان اینکه در پویش سفیر احسان، بیش از 25 گروه‌ جهادی و مردمی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان البرز را یاری می‌دهند، گفت: خوشبختانه گروه‌های جهادی همیشه در هر میدانی که لازم باشد حضور پررنگ دارند و این بار آنها با عشق به سالار شهیدان به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند. 

میرغفاری اظهار کرد: اربعین همایش خاطره‌سازی و خاطره‌بازی عاشقان است و هر کس یک بار اربعین به کربلا مشرف شود، مجذوب عشق حسین(ع) خواهد شد و این عشق او را هر ساله به کربلا می‌رساند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) البرز در پایان گفت: امیدواریم شرایطی فراهم شود تا در اربعین سال آینده تعداد بیشتری از افراد کم‌برخوردار استان را به این سفر معنوی اعزام کنیم.

انتهای پیام
captcha