پایش لحظه‌ای آب شرب توزیع شده در مرز باشماق مریوان
کد خبر: 4167153
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

پایش لحظه‌ای آب شرب توزیع شده در مرز باشماق مریوان

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: تهیه و توزیع بسته‌های پودر کلر در حجم‌های مختلف جهت کلرزنی تانکرهای آبرسانی سیار و نمونه‌گیری و پایش لحظه‌ای آب شرب توزیع شده در مرز باشماق از فعالیت‌های آبفا در راستای تأمین آب شرب سالم و بهداشتی در این مرز بوده است.

تأمین آب شرب زائران اربعین در مرز باشماق

محمد فرهاد، مدیرعامل شرکت آبفا کردستان در گفت‌و‌گوبا ایکنا از کردستان، با اشاره به تأمین آب شرب پایدار در مرز باشماق برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی گفت: علاوه بر این، ۸ کیلومتر خط انتقال آب و احداث مخزن ۵۰۰ مترمکعبی آب نیز در این منطقه در دست اجراست و امیدواریم برای اربعین سال آینده به طور کامل اجرا و وارد مدار شود.

وی افزود: تهیه و توزیع بسته های پودر کلر در حجم‌های مختلف جهت کلرزنی تانکرهای آبرسانی سیار، نمونه گیری و پایش لحظه ای آب شرب توزیع شده در مرز باشماق از دیگر فعالیت های آبفا در راستای تأمین آب شرب سالم و بهداشتی در این مرز بوده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان بیان کرد: در خصوص وضعیت کلرزنی و کیفیت آب شرب در مرز بین‌المللی باشماق مریوان، همه پارامترهای فیزیکی، شیمیایی، میکروبی، بیولوژی انجام و کلر و کدورت در محدوده استاندارد ملی ۱۰۵۳ می‌باشد.

وی یادآور شد: تجهیز ۳ حلقه چاه، شستشوی مخازن و شبکه، تجهیز ۸ چشمه حمام همراه با نصب آبگرمکن دیواری در پایانه مرزی باشماق و محل مواکب زائران اربعین حسینی و نصب ۳ دستگاه کولر آبی صنعتی ۵۰ هزار و شستشوی مستمر محوطه پایانه مرزی باشماق مریوان از دیگر اقدامات چند روز اخیر در راستای پذیرایی از زائران اربعین حسینی بوده است.

انتهای پیام
captcha