آمار شهدای غزه به 8805 نفر افزایش یافت/ بمب فسفری علیه مدرسه آنروا و پاسخ پهپاد‌های یمن + فیلم
کد خبر: 4179416
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
در بیست و هفتمین روز از عملیات «طوفان الاقصی»

آمار شهدای غزه به 8805 نفر افزایش یافت/ بمب فسفری علیه مدرسه آنروا و پاسخ پهپاد‌های یمن + فیلم

بیست و هفتمین روز حمله رژیم صهیونیستی به غزه و تداوم جنایت جنگی کشتار جمعی در غزه در حالی در جریان است که این رژیم روز گذشته در حمله به اردوگاه جبالیا 1000 شهید و مجروح برجای گذاشت به طوری که واکنش یونیسف را برانگیخت و این حملات را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، بیست و هفتمین روز پس از عملیات طوفان الاقصی و حمله رژیم صهیونیستی به غزه و تداوم جنایت جنگی کشتار جمعی در غزه در حالی در جریان است که این رژیم روز گذشته (چهارشنبه) در دو جنایت حمله به ساکنان اردوگاه جبالیا 1000 شهید و مجروح برجای گذاشت به طوری که واکنش صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) را برانگیخت و این حملات را به شدت محکوم کرد.

در همین ارتباط منابع محلی فلسطینی از درگیری‌های شدید در محورهای مختلف در شمال غزه بین مبارزان فلسطینی با نظامیان صهیونیستی گزارش می‌دهند.

این درگیری‌ها در شرق محله الزیتون، شرق خان‌یونس و شمال غرب غزه و اطراف شهرک نتساریم متمرکز است.  همزمان با درگیری‌ها در محورهای مختلف، رژیم صهیونیستی محله الکرامة در شمال غرب غزه را بمباران کرد. 

دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در غزه اعلام کرد که تا این لحظه 16 بیمارستان در غزه در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی از خدمت خارج شدند.
همچنین 32 مرکز پزشکی و درمانی از مجموع 52 مرکز خدمات اولیه پزشکی در غزه نیز از خدمت خارج شدند.

یمن: با چند پهپاد عمق رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادیم
     
سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد این کشور در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در جنگ غزه با تعداد زیادی پهپاد اراضی اشغالی فلسطین را هدف حمله قرار داده است.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن، شامگاه چهارشنبه در بیانیه‌ای از عملیات پهپادی ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی خبر داد.
سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای مسلح یمن تعداد زیادی پهپاد طی ساعات گذشته به سمت چند هدف در عمق رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی شلیک کردند که به لطف خداوند به پهپادها به اهداف رسیدند.

آمار شهدای غزه به 8805 نفر افزایش یافت/ حمله پهپاد‌های یمن
سریع اضافه کرد نیروهای مسلح یمن به عملیات‌های نظامی خود در حمایت از مردم مظلوم غزه در پاسخ به خواسته‌‌های ملت یمن و تمام ملت‌های امت اسلامی تا زمان توقف تجاوزات اسرائیل ادامه می‌دهند.
رسانه‌های صهیونیستی طی ساعاتی قبل از شنیده شدن صدای شدید چند انفجار در بندر ایلات (جنوب اراضی اشغالی فلسطین) خبر داده بودند، با این حال مقامات رژیم صهیونیستی در سکوت کامل هیچ یک به این انفجارها واکنش نشان ندادند.
این عملیات پهپادی در حالی علیه رژیم صهیونیستی صورت گرفته است که منابع صهیونیستی طی روزهای گذشته نیز از انجام حملاتی از مبدأ یمن خبر داده بودند.

فیلم حمله صهیونیست‌ها به مدرسه آنروا در غزه با بمب فسفری

شبکه خبری الجزیره امروز گزارش داد، ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در حمله به سمت مدرسه «آنروا»، محل اسکان آوارگان در اردوگاه ساحل غزه از بمب فسفری استفاده می‌کند.

رژیم صهیونیستی این مدرسه در این اردوگاه را که شمار زیادی از آوارگان فلسطینی به آن پناه آورده بودند، بمباران کرد. 

فیلم‌های منتشر شده از لحظه بمباران این مدرسه در اردوگاه الشاطئ در غزه، استفاده رژیم صهیونیستی از این بمب‌های فسفری را نشان می‌دهد. 

شکایت گزارشگران بدون مرز از رژیم صهیونیستی به دلیل جنایت جنگی علیه خبرنگاران

به دنبال تشدید تجاوزات تروریستی رژیم اشغالگر علیه اصحاب و مراکز رسانه در نوار غزه، سازمان گزارشگران بدون مرز از این رژیم به دیوان کیفری بین‌المللی شکایت کرد.

انتهای پیام
captcha