نمایشگاه «روایت پیشرفت»؛ بیان دستاوردهای دوساله دولت
کد خبر: 4182143
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲

نمایشگاه «روایت پیشرفت»؛ بیان دستاوردهای دوساله دولت

نمایشگاه «روایت پیشرفت» در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم تا 27 آبان‌ماه با هدف بررسی و بیان دستاوردهای دوساله برخی نهادهای دولتی پذیرای طلاب و فضلای حوزه و مسئولان است.

نمایشگاه «روایت پیشرفت»، بیان دستاوردهای دوساله دولتبه گزارش ایکنا از قم، در نمایشگاه روایت پیشرفت که در محل باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم تشکیل شده است، دستاوردهای دو ساله برخی وزارتخانه‌ها مانند وزارت آموزش و پرورش، صنعت معدن تجارت، کشور، بهداشت و درمان، نفت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، راه و شهرسازی و همچنین امور اقتصادی و دارایی به نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه از چهارشنبه 24 آبان تا شنبه 27 آبان‌ماه، بعد از نماز مغرب و عشا در سالن اجتماعات این باغ موزه، به ترتیب بهرام عین ‌اللهی وزیر بهداشت، جواد اوجی وزیر نفت، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت و محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور سخنرانی می‌کنند.

در حاشیه این نمایشگاه نیز نشست‌های تخصصی با حضور برخی مسئولان تدارک دیده شده که بر این اساس، نشست تخصصی «اقدامات دولت در مهار تورم»، چهارشنبه 24 آبان‌ماه از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ با حضور سیدمحمدهادی سبحانیان معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و نشست تخصصی «جایگاه طب سنتی در جهت گیری‌های وزارت بهداشت و درمان» از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ با حضور نفیسه حسینی یکتا سرپرست دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت و درمان در محل نمایشگاه تشکیل شد.

در روز 25 آبان‌ماه نیز، دو نشست تخصصی «برنامه دولت برای ساماندهی وضعیت خودرو» و «برنامه دولت برای ساماندهی وضعیت مسکن» به ترتیب با حضور منوچهر منطقی معاون وزیر صنعت معدن تجارت و ابوالفضل نوروزی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ و ۱۵:۳۰ تا ۱۷ برگزار می‌شود، ضمن آن که نشست تخصصی با موضوع «اقدامات صورت گرفته در وزارت امور خارجه برای مقابله با تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و افق پیش روی آن» هم جمعه ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ با حضور ناصر کنعانی، سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه در محل نمایشگاه تشکیل می‌شود.

هم‌چنین برای 27 آبان‌ماه نیز نشست‌های تخصصی «اقدامات دولت در ساماندهی فضای مجازی» از ساعت 12:30 تا 14 با حضور سیدمحمدصادق امامیان مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور تنظیم‌گری فضای مجازی و «برنامه دولت برای ساماندهی وضعیت حجاب و عفاف» از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ با حضور محمد عباسی معاون وزیر کشور در حاشیه نمایشگاه «روایت پیشرفت» تدارک دیده شده است.

طلاب و روحانیون می‌توانند طی روزهای برپایی نمایشگاه از ساعت 9:30 تا 13:30 و 15:30 تا 21:30 از این نمایشگاه بازدید کنند. مراسم اختتامیه این نمایشگاه نیز شنبه 27 آبان‌ماه از ساعت 18 آغاز می‌شود.

یادآور می‌شود نمایشگاه «روایت پیشرفت» در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم واقع در انتهای 45 متری شهید صدوقی(ره)، نبش میدان شیخ مفید، با هدف بررسی و بیان دستاوردهای دوساله برخی نهادهای دولتی پذیرای طلاب و فضلای حوزه و مسئولان است.

انتهای پیام
captcha