دستاوردهای دولت برای مردم تبیین شود
کد خبر: 4182247
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰

دستاوردهای دولت برای مردم تبیین شود

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا (عج) گفت: تبیین دستاورد‌های دولت به مردم، روحانیون و طلاب باعث می‌شود افراد تبدیل به انسان رسانه شوند و جهادگر تبیین و روایت کننده اقدامات دولت مردمی باشند.

حسین یکتا، مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا (عج)به گزارش ایکنا از قم، حسین یکتا، مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا (عج) کشور در حاشیه بازدید از نمایشگاه «روایت پیشرفت» در گفت‌گو با خبرنگاران، اظهار کرد: اتفاقاتی که در این نمایشگاه در حال رخ دادن است، نشان از رقم خوردن اتفاقات بزرگی توسط منابع انسانی و استعداد‌های جوان موجود در کشور با تفکر جهادی است.

وی افزود: وقتی گروه یا جمعیتی با تفکر و نگاه جهادی کاری انجام می‌دهد آن اقدام سرشار از خیر و برکت می‌شود؛ در این دولت هم دقیقا این اتفاق رقم خورده و وقتی نمودار و شاخص‌ها را بررسی می‌کنیم، متوجه می‌شویم دولت مردمی در مدت زمان کمی بیشترین بهره‌وری را داشته است.

یکتا تصریح کرد: تبیین دستاورد‌های دولت به مردم، روحانیون و طلاب باعث می‌شود هر نفری که از این نمایشگاه بازدید می‌کند تبدیل به انسان رسانه شود؛ با انجام این موضوع شاهد خواهیم بود هر نفر در هرجایگاهی که هست، جهادگر تبیین و روایت کننده اقدامات دولت مردمی باشد.

این رزمنده دفاع مقدس یادآور شد: نسل جدید نیازمند تبیین واقعیت‌هاست و اگر ما روایت اول نکنیم دشمن آنطور که دلش می‌خواهد روایت و القا می‌کند و این باعث ایجاد انحرافات ذهنی برای جوانان می‌شود.

انتهای پیام
captcha