اقدامات و محاسن دولت سیزدهم دیده شود
کد خبر: 4182252
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم:

اقدامات و محاسن دولت سیزدهم دیده شود

حجت‌الاسلام والمسلمین واعظی گفت: دو قطبی‌هایی که برخی لایه‌های جامعه دیده می‌شود نباید باعث دیده نشدن اقدامات صورت گرفته و محاسن دولت شود و انسان منصف با دیدن این پیشرفت‌ها و دستاورد‌ها قضاوت درستی خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد واعظی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد واعظی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بازدید از نمایشگاه روایت پیشرفت که روز گذشته 24 آبان‌ماه انجام شد، اظهار کرد: حوزویان حلقه واسطی بین مردم و نظام اسلامی هستند که اطلاع آنان از پیشرفت‌ها و دستاورد‌های صورت گرفته امر مبارکی است.

وی گفت: آنچه در نمایشگاه روایت پیشرفت به نمایش در آمده دستاورد‌های دو ساله دولت است که مردم باید نسبت به این اقدامات آگاه شوند و بدانند کشور امروز در چه وضعیتی قرار دارد به همین دلیل موضوع اطلاع رسانی و شفافیت اقدامات مهم و ضروری است.

واعظی بیان کرد: دو قطبی‌هایی که برخی لایه‌های جامعه دیده می‌شود نباید باعث دیده نشدن اقدامات صورت گرفته و محاسن دولت شود بلکه انسان منصف باید با دیدن این پیشرفت‌ها و دستاورد‌ها قضاوت درستی داشته باشد.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ابراز کرد: کاستی‌ها و مشکلاتی در کشور وجود دارد که در راستای حل آنان باید قدم برداشت و نباید تصور کرد، اقداماتی که تاکنون صورت گرفته کافی بوده است.

واعظی یادآور شد: تعدادی از طلاب در این نمایشگاه که اطلاعات خوبی از حوزه‌های مختلف دارند در راستای جهاد تبیین فعالیت دارند که از تلاش‌های آنان تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha