اعلام زمان و مکان بیش از 70 محفل قرآنی در خراسان شمالی
کد خبر: 4184427
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
همزمان با حضور نخبگان قرآنی سراسر کشور در بجنورد

اعلام زمان و مکان بیش از 70 محفل قرآنی در خراسان شمالی

در آستانه و همزمان با برگزاری مرحله نهایی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه محافل انس با قرآن در شهرهای مختلف استان خراسان شمالی در حال برگزاری است.

محفل انس با قرآن

به گزارش ایکنا، در آستانه و همزمان با برگزاری مرحله نهایی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه، طی برنامه‌ریزی انجام شده محافل انس با قرآن کریم با دعوت از قاریان ملی، بین‌المللی و استانی در شهرهای مختلف استان خراسان شمالی (بجنورد میزبان این دوره از مسابقات) برگزار خواهد شد.

بنابر برنامه‌ریزی انجام شده، در ادامه برگزاری این محافل قرآنی، امروز، هفتم آذرماه در بجنورد مدرسه تیزهوشان شهید بهشتی 2 ساعت 10 با تلاوت وحید خزایی، مدرسه غیردولتی امام حسین(ع)، ساعت 12 و مسجد حنفیه همزمان با اذان مغرب با تلاوت حسین پور‌کویر برگزار خواهد شد. همچنین محفلی نیز در نوبت صبح سه‌شنبه در سطح مدارس آشخانه و در دانشگاه آزاد اسلامی شیروان در نوبت ظهر با تلاوت هادی اسفیدانی برگزار می‌شود. محفل قرآنی نیز در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهرستان جاجرم و با تلاوت حامد علیزاده برگزار می‌شود.

محافلی نیز چهارشنبه، هشتم آذرماه در شهرستان بجنورد شامل مدرسه دخترانه شهدای فرهنگی، ساعت 8 صبح، با تلاوت حامد علیزاده، در مدرسه شهید رجایی، ساعت 9 صبح با تلاوت حسین پورکویر، در زندان‌ بجنورد، ساعت 9 صبح با تلاوت هادی اسفیدانی و در دانشگاه علوم قرآنی، ساعت 10:30 با تلاوت حامد علیزاده در نظر گرفته شده است.

محافل انس با قرآنی نیز هشتم آذرماه در نوبت صبح در سطح سپاه شیروان و در نوبت ظهر در سطح مدارس شیروان  و در اذان مغرب در مسجد جامع خانلق با تلاوت وحید خزایی و اجرای گروه تواشیح معراج برگزار خواهد شد. همچنین محفلی نیز در مسجد جامع قاضی آشخانه با تلاوت حامد علیزاده و اجرای گروه تواشیح حبل‌المتین برگزار می‌شود.

محافل قرآنی نیز پنجشنبه، 9 آذرماه، همزمان با اذان مغرب در مسجد جامع چنارانشهر و همزمان با اذان ظهر در کارخانه سیمان بجنورد با تلاوت حامد علیزاده، در مسجد جامع شیروان همزمان با اذان مغرب با تلاوت هادی اسفیدانی و اجرای گروه تواشیح حبل‌المتین، در مسجد جامع تیتکانلو فاروج همزمان با اذان مغرب با تلاوت وحید خزایی و در مسجد جامع آشخانه با تلاوت حسین پورکویر برگزار می‌شود.

طی برنامه‌ریزی انجام شده، محفل قرآنی نیز جمعه، 10 آذرماه همزمان با نماز جمعه بجنورد با تلاوت حمید شاکرنژاد و اجرای گروه تواشیح معراج برگزار می‌شود.

بجنورد

بنابر گزارش ایکنا، محفل انس با قرآنی نیز شنبه، 11 آذرماه در مدارس و مسجد جامع فاروج با تلاوت علیرضا بیژنی و اجرای گروه تواشیح معراج و در شهرستان اسفراین در نوبت صبح در مکان سالن شهید رخشی، در نوبت ظهر در دبیرستان دکتر حسابی و در نوبت مغرب در دانشکده علوم پزشکی با تلاوت حمید شاکرنژاد و اجرای گروه تواشیح معراج برگزار می‌شود.

محافل قرآنی نیز یکشنبه، 12 آذرماه همزمان با اذان مغرب و عشا در بجنورد، مسجد امام خمینی(ره) با تلاوت حمید شاکرنژاد و اجرای گروه تواشیح حبل‌المتین، امامزاده سیدجعفر(ع) اسفراین با تلاوت قاسم مقدمی و گروه تواشیح معراج و مسجد جامع شهرستان دَرَق با تلاوت علیرضا بیژنی برپا خواهد شد.

محفل انس با قرآن دوشنبه‌، 13 آذرماه در بجنورد دانشکده علوم پزشکی، همزمان با اذان مغرب و عشا با تلاوت حمید شاکرنژاد و گروه تواشیح معراج، مدرسه ابوریحان یک بجنورد، ساعت 9 صبح با تلاوت حمید شاکرنژاد و اجرای گروه معراج، در مدرسه نمونه دولتی شهید بهشتی، ساعت 10 صبح با تلاوت علیرضا بیژنی و اجرای گروه تواشیح حبل‌المتین، مسجد جامع شهرستان‌ سنخواست همزمان با اذان مغرب با تلاوت قاسم مقدمی و اجرای گروه حبل‌المتین و امامزاده نعمت‌الله(ع) گرمه با تلاوت علیرضا بیژنی برگزار می‌شود.

طی برنامه‌ریزی انجام شده، محافل انس با قرآنی نیز سه‌شنبه، 14 آذرماه، همزمان با نماز ظهر در مسجد لوجلی شیروان با تلاوت علیرضا بیژنی، در مسجد جامع ایور همزمان با اذان مغرب با تلاوت حمید شاکرنژاد و در دانشگاه فرهنگیان بجنورد همزمان با نماز مغرب و با تلاوت قاسم مقدمی برگزار می‌شود.

محافل انس با قرآن نیز چهارشنبه، 15 آذرماه همزمان با نماز ظهر در مجتمع صنعتی فولاد اسفراین با تلاوت وحید خزایی، همزمان با اذان مغرب در مسجد جامع شوقان با تلاوت وحید خزایی برگزار می‌شود. همچنین محافلی نیز همزمان با اذان مغرب با تلاوت علیرضا بیژنی در امامزاده جعفر(ع) سیادشت فاروج و با تلاوت قاسم مقدمی در امامزاده حمزه رضا(ع) شیروان برگزار خواهد شد.

محافلی نیز پنجشنبه، 16 آذرماه در نوبت صبح در مرزبانی شهرستان راز با تلاوت علیرضا بیژنی، همزمان با اذان مغرب در امامزاده نقی الهادی(ع) شیروان با تلاوت وحید خزایی، در نوبت ظهر در مسجد جامع جرگلان با تلاوت علیرضا بیژنی، در  نوبت مغرب در مسجد جامع غلامان با تلاوت علیرضا بیژنی برنامه‌ریزی شده است.

همچنین محافل انس با قرآن نیز جمعه، 17 آذرماه در نوبت ظهر در مصلای راز و در نوبت مغرب در مصلای کهنه جلگه با تلاوت قاسم مقدمی برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، محافلی نیز یکشنبه، پنجم آذرماه در مسجد شهرک شاهد بجنورد، مدرسه شاهد امام حسین(ع)، هنرستان امام خمینی(ره) بجنورد با تلاوت حامد علیزاده و در حوزه علمیه امام خامنه‌ای بجنورد با تلاوت حسین پورکویر، در حوزه علمیه و مسجد صاحب‌الزمان(عج) زرق‌آباد با تلاوت هادی اسفیدانی، مسجد امام علی(ع) آشخانه با تلاوت حسین پورکویر برگزار شد.

همچنین طی برنامه‌ریزی انجام شده محافلی نیز شنبه، چهارم آذرماه در بجنورد در مسجد امام رضا(ع) با تلاوت هادی اسفیدانی و نیروی انتظامی بجنورد با تلاوت حامد علیزاده در مسجد جامع پیش قلعه و نیروی هوایی مانه و سملقان با تلاوت حسین پورکویر و در مسجد جامع صفی‌آباد اسفراین با تلاوت حامد علیزاده برپا شد.

انتهای پیام
captcha