رقابت 14 مؤذن در نوبت صبح دومین روز مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4185256
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

رقابت 14 مؤذن در نوبت صبح دومین روز مسابقات سراسری قرآن

در نوبت صبح دومین روز از چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از دقایقی پیش آغاز شده است، 14 مؤذن در رشته اذان بخش نغمات دینی آقایان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

رقابت 14 مؤذن در نوبت صبح دومین روز مسابقات سراسری قرآنبه گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا، دومین روز از رقابت‌های چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم که در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی و اقامتی داریوش شهر بجنورد برگزار می شود، از دقایقی پیش کار خود را آغاز کرده است.

پیش از ظهر امروز شنبه 11 آذر در رشته اذان بخش نغمات دینی آقایان، 14 مؤذن با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و  بعد از ظهر هم در رشته تواشیح(مدیحه‌سرایی) 16 گروه از استان‌ها، برنامه خود را اجرا خواهند کرد.

اجرای مسابقات روز دوم را مهدی صفری به عهده دارد و در رشته اذان که هم اکنون در حال برگزاری است، محمدحسین سعیدیان؛ رئیس هیئت داوران است و سیداحمد مقیمی نیز مسئولیت فنی را به عهده دارد. سیدعباس انجام، محمدرضا پورزرگری، رضا روانبخش و حمیدرضا احمدی وفا که روز گذشته در ترکیب هیئت داوران حضور داشتند، امروز هم داوری را به عهده خواهند داشت.

رقابت 14 مؤذن در نوبت صبح دومین روز مسابقات سراسری قرآن

مؤذنانی که در نوبت صبح دومین روز از مسابقات با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت عبارتند از :

محمدحسین ابراهیمی از قم، احسان‌الله رحمانی از تهران، متین قربانی از قم، علی‌اصغر شم‌آبادی از خراسان رضوی، مجتبی کریمی از مازندران، محمدمهدی مولایی از زنجان، امیرحسین فلاحی از گلستان، عادل صمدی از خراسان شمالی، مجتبی محمدی‌راد از گلستان، محمدرضا کرم‌نژاد از فارس، جواد مولایی از همدان، عبدالصمد اسکندری از لرستان، ابراهیم مرتضوی از  البرز، رضا بردبار از فارس.

رقابت 14 مؤذن در نوبت صبح دومین روز مسابقات سراسری قرآن

از نکات بارز نوبت صبح دومین روز از مسابقات حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد است.

انتهای پیام
captcha