محوطه مسابقات سراسری قرآن مزین به تمثال شهدا + عکس
کد خبر: 4185286
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

محوطه مسابقات سراسری قرآن مزین به تمثال شهدا + عکس

محوطه بیرونی محل برگزاری مسابقات سراسری قرآن در شهر بجنورد مزین به تصاویر شهدای دوران دفاع مقدس استان خراسان شمالی است که به این وسیله در این رویداد یاد و خاطره آنها گرامی داشته می‌شود.

تمثال شهدابه گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا، مجتمع فرهنگی و اقامتی داریوش در شهر بجنورد از زمان برگزاری افتتاحیه تاکنون میزبان اجرای متسابقان در رشته‌های دعاخوانی، همخوانی، اذان و مدیحه‌سرایی(تواشیح) در  بخش نغمات دینی آقایان چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بوده است.

مجتمع داریوش که تا 18 آذر آقایان را در بخش‌هایی همچون حفظ و آوایی(قرائت تحقیق و ترتیل) میزبانی خواهد کرد، دارای محوطه طبیعی است که هم متسابقان و هم حضار قرآن‌دوست، بخشی از اوقات فراغت خود را در آن سپری می‌کنند.

بخشی از این محوطه، گذرگاه ورودی سالن برگزاری مسابقات است که علاوه بر آذین‌بندی محیطی، مزین به تصاویر شهدای دوران دفاع مقدس است که اغلب استان خراسان شمالی و شهر بجنورد آنها را تقدیم انقلاب و اسلام کرده‌اند.

این ابتکار ستاد برگزاری مسابقات معنویت فضای پیرامونی محل برگزاری رقابت‌ها را دوچندان کرده است تا هر یک از متسابقان یا حضار برای ورود به سالن در مواجهه با هر یک از این تصاویر، یاد و خاطره شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس را در این رویداد سراسر معنویت گرامی بدارند.     

انتهای پیام
captcha