ششمین روز مسابقات سراسری قرآن در بخش آوایی آغاز شد
کد خبر: 4186086
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
در شهر بجنورد

ششمین روز مسابقات سراسری قرآن در بخش آوایی آغاز شد

چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ششمین روز رقابت‌ها محلی برای رقابت 18 خانم و 21 آقا برای دریافت رتبه‌های برتر در رشته‌های حفظ و قرائت است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به بجنورد، ششمین روز از مرحله نهایی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم امروز در بخش آقایان با اجرای 21 نفر و در بخش بانوان با حضور 18 نفر به ترتیب در هتل داریوش و مجتمع پتروشیمی برگزار می‌شود.

در بخش بانوان، پنج مرتل، چهار حافظ بیست جزء، چهار قاری و پنج نفر حافظ کل قرآن کریم اجرا خواهند داشت.

زمان‌بندی اجرای بانوان شرکت‌کننده در 14 آذر

اين بانوان در رشته قرائت ترتیل از استان‌های خوزستان، لرستان، اردبیل، خراسان رضوی و مرکزی، در رشته حفظ بیست جزء از استان‌های گیلان، سمنان، مازندران و فارس در رشته قرائت تحقیق از استا‌ن‌های خوزستان، سمنان، کرمانشاه و تهران و رشته حفظ کل قرآن از استان‌های اصفهان، خراسان رضوی، قم، مرکزی و تهران است.

در بخش آقایان پنج مرتل، چهار نفر حافظ بیست جزء، شش قاری و شش حافظ کل اجرا خواهند داشت.

زمان‌بندی اجرای آقایان شرکت‌کننده در 14 آذر

آقایان در رشته قرائت ترتیل قرآن از استان‌های اصفهان، خراسان رضوی، قم، مرکزی و تهران، در رشته حفظ بیست جزء از استان‌های تهران، گلستان، مازندران و تهران، در رشته قرائت تحقیق از استان‌های مازندران، خوزستان، هرمزگان، گیلان و مرکزی و حفظ کل از استان‌های مازندران، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، تهران و اصفهان هستند.


گزارش تصویری | بجنورد؛ شهر برگزاری چهل‌وششمین مسابقات سراسری قرآن


یادآور می‌شود، چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ۹ تا ۱۸ آذرماه در دو بخش آقایان و بانوان به همت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در شهر بجنورد برپا می‌شود.

خبرگزاری ایکنا در راستای تسهیل در امر اطلاع‌رسانی به مخاطبان قرآنی، اخبار، گزارش‌ها، مصاحبه با متسابقان و کارشناسان قرآنی در پرونده‌ای مستقل به اخبار این رویداد بزرگ قرآنی پرداخته است.

انتهای پیام
captcha