رقابت ۱۸ بانو در بخش آوایی به پایان رسید
کد خبر: 4186390
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱
در هفتمین روز از مسابقات سراسری قرآن کریم در بجنورد

رقابت ۱۸ بانو در بخش آوایی به پایان رسید

هفتمین روز از چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در نوبت عصر، با اجرای ۱۸ نفر از بانوان راه یافته به مرحله نهایی در بخش آوایی شامل حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل به پایان رسید.

رقابت ۱۸ بانو در بخش آوایی به پایان رسیدبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی خراسان‌شمالی در بخش بانوان در محل سالن آمفی تئاتر کمپ پتروشیمی بجنورد برگزار می‌شود.

امروز پانزدهم آذر ماه ۱۸ نفر در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، قم، خوزستان، زنجان، مرکزی، همدان و آذربایجان غربی که به این مرحله از مسابقات راه یافته‌اند با هم رقابت می‌کردند.

همچنین در نوبت عصر نیز که از ساعت 14:30 آغاز شد، پنج نفر از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، قم، خوزستان، زنجان در رشته ترتیل رقابت کردند.

رقابت چهار نفر نیز در رشته حفظ ۲۰ جزء از استان‌های مرکزی، آذربایجان شرقی، همدان و آذربایجان غربی انجام شد.

در نوبت ساعت ۱۸ نیز در رشته قرائت تحقیق چهار نفر از قزوین، تهران، خوزستان و فارس با هم رقابت کردند.

پنج نفر نیز در بخش حفظ کل از استان‌های خراسان رضوی، فارس، تهران و اصفهان در این مهم شرکت کردند.

‌هیئت داوران بانوان در بخش همخوانی عبارتند از اعظم شفیعی فرد، ناهید سلطانی، خدیجه بیرانوند، زهره صانعی، صدیقه بارانی، مریم خطیب، فهیمه گلپایگانی، زهرا صدیقی نژاد، مریم سعیدی و رئیس هیئت داوران نیز ایمان صحاف است.

یادآور می‌شود، چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ۹ تا ۱۸ آذرماه در شهر بجنورد و به همت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

برای مشاهده پخش زنده این دوره از مسابقات بر روی نشانی https://sepehrtv.ir/live/namaquran کلیک شود.
 
رقابت‌های آقایان در مجتمع اقامتی داریوش و رقابت‌های بانوان در مجتمع پتروشیمی بجنورد در دو بخش نغماتی(دعاخوانی، همخوانی و مدیحه‌سرایی و اذان ویژه آقایان) و آوایی(قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل و حفظ ۲۰ جزء) برپا می‌شود، ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.
انتهای پیام
captcha