هشتمین روز مسابقات و رقابت 44 قاری و حافظ
کد خبر: 4186445
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷

هشتمین روز مسابقات و رقابت 44 قاری و حافظ

در هشتمین روز چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی شهر بجنورد 44 قاری و حافظ اجرا خواهند داشت. امشب رقابت‌های قرائت ترتیل و حفظ بیست جزء به پایان می‌رسد.

هشتمین روز مسابقات و رقابت 44 قاری و حافظبه گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به بجنورد، مرحله نهایی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف امروز، 16 آذرماه نیز ادامه دارد. 22 خانم در مجتمع پتروشیمی و 22 آقا در هتل داریوش بجنورد در رشته‌های حفظ کل، حفظ بیست جزء، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل در برابر اعضای هیئت داوران تلاوت خواهند داشت.

هر دو بخش آقایان و بانوان از ساعت 14:30 کار خود را آغاز می‌کنند. بخش آقایان به صورت زنده و مستقیم از شبکه رادیویی قرآن، شبکه خراسان شمالی، شبکه قرآن و معارف سیما، شبکه‌های اینترنتی از جمله هیئت‌آنلاین، اقرأ، تکیه‌آنلاین و آپارات پخش می‌شود.

در بخش بانوان، در رشته قرائت ترتیل از استان‌های هرمزگان، تهران، قم، خراسان شمالی، گیلان و همدان در رشته حفظ بیست جزء از استان‌های خراسان شمالی، اصفهان، همدان، خراسان رضوی، در رشته قرائت تحقیق از استان‌های مازندران، سه نفر از استان تهران و خراسان رضوی و در رشته حفظ کل قرآن از استان‌های اردبیل، دو نفر از استان تهران، خراسان رضوی، خوزستان، قم و گیلان اجرا خواهند داشت.

هشتمین روز مسابقات و رقابت 44 قاری و حافظ

در بخش آقایان، از استان‌های تهران، خراسان رضوی، زنجان، بوشهر، ایلام و خراسان رضوی در رشته حفظ بیست جزء از استان‌های خوزستان، تهران، زنجان، خراسان شمالی و قزوین، در رشته‌ قرائت تحقیق از استان‌های قم، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، گیلان و قم و در رشته حفظ کل قرآن از استان‌های آذربایجان شرقی، قم، خوزستان، اصفهان و گیلان اجرا خواهند داشت.


اسامی شرکت‌کنندگان بخش بانوان در روز هشتم مسابقات

اسامی شرکت‌کنندگان بخش آقایان در روز هشتم مسابقات


امشب تکلیف دو رشته قرائت ترتیل و حفظ بیست جزء قرآن کریم مشخص می‌شود و فردا شاهد بخش فینال رشته حفظ کل قرآن و قرائت تحقیق خواهیم بود.

امروز با توجه به تعطیلات آخر هفته پیش‌بینی استقبالی بیش از شب‌های قبل از مسابقات و نمایشگاه جانبی می‌شود.

یادآور می‌شود، رقابت‌های بخش آوایی آقایان و بانوان این دوره از مسابقات سراسری قرآن تا ۱۸ آذرماه در بخش آقایان در محل هتل داریوش و در بخش بانوان در مجتمع پتروشیمی ادامه دارد.

همچنین، خبرگزاری ایکنا در راستای تسهیل در امر اطلاع‌رسانی به مخاطبان قرآنی، اخبار، گزارش‌ها، مصاحبه با متسابقان و کارشناسان قرآنی در پرونده‌ای مستقل به اخبار این رویداد بزرگ قرآنی پرداخته است.

انتهای پیام
captcha