رقابت‌های رشته حفظ 20 جزء فشرده و‌‌ قوی‌تر از ادوار قبل
کد خبر: 4186606
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۷
رسول آزمایش بیان کرد:

رقابت‌های رشته حفظ 20 جزء فشرده و‌‌ قوی‌تر از ادوار قبل

داور بخش صحت حفظ چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن بیان کرد: رقابت در رشته حفظ بیست جزء، فشرده‌ و شرکت‌کنندگان بسیار قوی ظاهر شدند.

رسول آزمایش، داور بخش صحت حفظ  چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت‌گو با ایکنا، با اشاره به فرایند برگزاری این مسابقات و ویژگی‌های این دوره گفت: قبل از این دوره متسابقان در بخش شهرستانی و استانی و در ادامه منتخبان استان در مرحله مقدماتی مسابقات با هم به رقابت پرداختند و در ادامه تعدادی از دوستان با توجه به نمره‌ای که کسب کردند به مرحله نهایی راه پیدا کرده و در این مرحله با هم به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه سطح مسابقات مانند همیشه بالا است و در این مرحله متسابقان سطح بسیار نزدیکی به هم دارند، گفت: در این دوره در رشته حفظ کل و قرائت تحقیق مرحله فینال هم به مسابقات اضافه شد که این نکته جدید دوره  چهل و ششم مسابقات است. دوستان در این مرحله با توجه به نمره خود به مرحله فینال راه پیدا می‌کنند.

داور بخش صحت حفظ  چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن بیان کرد: متسابقان در رشته حفظ بیست جزء نسبت به سال‌های قبل بسیار قوی‌تر بودند و همچنین شاهد رقابت خوب دوستان در بخش حفظ کل بودیم. امسال در رشته حفظ کل به جای سه سؤال، دو سؤال ۲۰ سطری پرسیده می‌شود و نکته جدید این دوره برگزاری مرحله فینال است که چندین سال بود این بخش وجود نداشت، اما امسال مجدد در این دوره اضافه شده است.

یادآور می‌شود، رقابت‌های بخش آوایی آقایان و بانوان این دوره از مسابقات سراسری قرآن امروز ۱۸ آذرماه طی مراسمی در هتل داریوش بجنورد به پایان می‌رسد.

همچنین، خبرگزاری ایکنا در راستای تسهیل در امر اطلاع‌رسانی به مخاطبان قرآنی، اخبار، گزارش‌ها، مصاحبه با متسابقان و کارشناسان قرآنی در پرونده‌ای مستقل به اخبار این رویداد بزرگ قرآنی پرداخته است.

انتهای پیام
captcha