اعلام اسامی فینالیست‌های حفظ کل و قرائت تحقیق در بخش بانوان
کد خبر: 4186638
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳

اعلام اسامی فینالیست‌های حفظ کل و قرائت تحقیق در بخش بانوان

اسامی فینالیست‌های دو رشته قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن در بخش بانوان از سوی هیئت داوران چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اعلام و رقابت فینالیست‌ها آغاز شد.

اعلام اسامی فینالست‌های حفظ کل و قرائت در بخش بانوانبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، فینالیست‌های چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بجنورد در دو رشته حفظ کل و قرائت تحقیق در بخش بانوان مشخص شدند.
 
خانم‌ها «دلیری» از قم، «محبی» از اصفهان، «ابراهیمی» از فارس، «نظری» از مازندران، «عباسی» و «انصاری» از تهران در بخش حفظ کل به مرحله نهایی این دوره از مسابقات، پس از چهار روز رقابت راه پیدا کردند.
 
همچنین در بخش قرائت تحقیق نیز خانم‌ها «ناصح» از گیلان، «کرمی پارسا» از قم « حسین پور» و «صادقی» هر دو از تهران و «آل بوغبیش» از خوزستان نیز به عنوان فینالیست‌های راه یافته به این مرحله از مسابقات معرفی شدند.
 
هم اکنون  رقابت 11 فینالیست بانو در دو رشته مهم و رقابتی شامل قرائت تحقیق و حفظ کل آغاز شده که در این میان 6 نفر در رشته حفظ کل و پنج نفر در رشته قرائت از ساعت 14 تا 21 در برابر داوران تلاوت و با یکدیگر رقابت می‌کنند.
 
گفتنی است، چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فردا ۱۸ آذرماه با معرفی نفرات برتر در رشته‌های مختلف در آیین اختتامیه به کار خود پایان می‌دهند.
انتهای پیام
captcha