حمایت مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی از تدوین قانون تسهیل و پیشبرد فعالیت‌های قرآنی
کد خبر: 4186727
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

حمایت مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی از تدوین قانون تسهیل و پیشبرد فعالیت‌های قرآنی

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی طی پیامی از دست‌اندرکاران برگزاری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و استقبال پرشور مردم از این رویداد ملی تقدیر و تشکر کرد.

حمایت مجمع نمایندگان خراسان شمالی از تدوین قانون تسهیل و پیشبرد فعالیت‌های قرآنیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی طی پیامی از دست‌اندرکاران برگزاری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و استقبال پرشور مردم از این رویداد ملی طی تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
برگزاری باشکوه چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در بجنورد که با استقبال پرشور و شعور مردم متدین استان خراسانشمالی مواجه شد، به فضای معنوی استان روح دوباره بخشید.
 
ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از فعالیت‌های قرآنی در سطح ملی و بین المللی، آمادگی خود برای تدوین قوانین لازم در راستای تسهیل و پیشبرد فعالیت‌های این حوزه را اعلام داشته و مراتب تشکر خود را از رئیس و مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه و سایر دستگاه‌ها و متولیان برگزار کننده این مسابقات از جمله نماینده محترم ولی فقیه در استان و استاندار محترم خراسان‌شمالی اعلام می‌کنیم.
 
نمایندگان مجلس شورای اسلامی امیدوار هستند معنویت بین اقشار مختلف مردم خصوصا جوانان و نوجوانان، با برگزاری چنین رویدادهای قرآنی در کشور، رشد بیشتری پیدا کند.
 
دستگاه‌های عضو ستاد برگزاری، مردم، چهره‌های برجسته قرآنی، صنایع و خیرین، هتل‌ها، مراکز اقامتی و به ویژه صدا و سیمای خراسان شمالی شبکه اترک، شبکه‌های سراسری و رسانه‌های استانی و ملی نقش موثری در برگزاری باشکوه چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن داشتند که برای تمام این گروه‌ها  از خداوند منان توفیق روزافزون را مسئلت داریم.
 
دکتر محمد وحیدی نماینده مردم شریف شهرستان‌های بجنورد، راز و جرگلان، مانه، سملقان، گرمه، جاجرم و رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی
 
دکتر سید محمد پاکمهر نماینده مردم شریف شهرستان‌های بجنورد، راز و جرگلان، مانه، سملقان، گرمه، جاجرم
 
دکتر علی جدی نماینده مردم شریف شیروان در مجلس شورای اسلامی
 
دکتر امان الله حسین پور نماینده مردم شهرستان‌های اسفراین و بام و صفی آباد در مجلس شورای اسلامی
 
دکتر علی آذری نماینده مردم شریف فاروج و قوچان در مجلس شورای اسلامی
انتهای پیام
captcha