تشکر رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد از حجت‌الاسلام خاموشی
کد خبر: 4186827
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
در پی برگزاری موفق مسابقات سراسری قرآن

تشکر رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد از حجت‌الاسلام خاموشی

حجت‌الاسلام رحیم مهدوی‌پور؛ رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد طی نامه‌ای از رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به جهت برگزاری موفق مسابقات سراسری قرآن کریم تقدیر و تشکر کرد.

رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنوردبه گزارش ایکنا، چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بعد از ظهر امروز با معرفی برگزیدگان  در بخش‌های قرائت تحقیق و ترتیل  و حفظ قرآن در بجنورد به پایان رسید.

در پی برگزاری موفق این دوره از مسابقات، حجت‌الاسلام رحیم مهدوی‌پور؛ رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام خاموشی؛ رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه نوشت. 

متن نامه حجت‌الاسلام رحیم مهدوی‌پور؛ رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی؛ رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به شرح زیر است:

محضر مبارک نماینده معزز ولی‌فقیه و ریاست محترم سازمان اوقاف و امور خیریه

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر خاموشی(زید عزه)

سلام علیکم

قرآن کریم پرفروغ‌ترین نور عالَم تاب الهی و تنها تراث و معجزه باقیمانده از انبیای عظام، همچون روح جان بخشی است که تمسک و توسل به این صراط مستقیم الهی، تنها راه بقاء وکمال انسانیی انسان است.

بی‌تردید خدمتگزاری به ساحت ذات اقدسِ حق و ذوات مقدس متعلق به آن فاطر فطرت، موجب مباهات، بالندگی و کمال انسان است. درهمین راستا مجموعه دانشکده علوم قرآنی مرکز استان خراسان شمالی از باب این آیه شریفه که «إذا حییتم بتحیة فحیوا بأحسن منها او ردّوها» بر خود لازم می‌داند از اهتمام وزین و مساعی گرانقدر حضرتعالی و رئیس مرکز امور قرآنی آن سازمان، جناب آقای دکتر مجیدی مهر(زیدعزه) و مدیر کل محترم اوقاف استان جناب حجت‌الاسلام و‌المسلمین آسوده (زیدعزه) در تمهید گسترش مائده آسمانی بر مردم شریف قرآن‌دوست استان که به صورت کم‌نظیر، توفیق یافتند در این فرصت مغتنم، قطره‌ای از این مائده بی‌بدیل را به جان عاشق و عطش‌زده خود بچشانند، نهایت تقدیر و تشکر را ابزار داشته و امیدوار است همیشه به افتخار خدمتگزاری به ثقلین مفتخر باشید.

رحیم مهدوی‌پور

رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد

انتهای پیام
captcha