اعلام ثبت‌نام اعزام مبلغ در ایام فاطمیه در البرز
کد خبر: 4187004
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

اعلام ثبت‌نام اعزام مبلغ در ایام فاطمیه در البرز

با اعلام فراخوان ثبت‌نام اعزام مبلغ در ایام فاطمیه در البرز از اساتید، طلاب و روحانیون، متعلمان مراکز تخصصی، خطبا و فرهیختگان حوزه‌های علمیه در ایام شهادت حضرت زهرا(س) دعوت به همکاری شد.

اعزام مبلغ

به گزارش ایکنا از البرز، فراخوان ثبت‌نام اعزام مبلغ در ایام فاطمیه در البرز اعلام شد و در این فراخوان از اساتید، طلاب و روحانیون، متعلمان مراکز تخصصی، خطبا و فرهیختگان حوزه‌های علمیه در ایام شهادت حضرت زهرا(س) دعوت به همکاری شده است.

در این فراخوان شرایط اعزام شامل داشتن پرونده تبلیغی، دارا بودن حداقل سطح یک حوزوی، ملبس بودن به لباس مقدس روحانیت در ایام تبلیغ و ثبت‌نام و اخذ حکم از طریق سامانه سماوات اعلام شده است.

از مزایای اعلام شده در این طرح به امکان ترویج و نشر معارف قرآن و اهل‌ بیت(ع) و بهره‌مندی از برکات معنوی و اجر اخروی در کنار پرداخت حل‌الزحمه تبلیغی و برخورداری از امتیازات و سوابق تبلیغی می‌توان اشاره کرد.

براساس فراخوان معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه ثبت‌نام از ۱۸ آذرماه آغاز شده و شروع فعالیت ۲۳ آذرماه و پایان فعالیت ۳۰ آذرماه جاری اعلام شده است.

علاقه‌مندان به شرکت در این طرح برای ثبت‌نام و تشکیل پرونده می‌توانند به سامانه سماوات به نشانی hejrat.ismc.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha