مدیرکل اوقاف مرکزی درخشش نمایندگان استان در مسابقات قرآن را تبریک گفت
کد خبر: 4187202
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹

مدیرکل اوقاف مرکزی درخشش نمایندگان استان در مسابقات قرآن را تبریک گفت

حجت‌الاسلام عبدالله واحدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی طی پیامی درخشش نمایندگان استان در فینال چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف را تبریک گفت.

حجت الاسلام عبدالله واحدی، مدیرکل اوقاف مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام عبدالله واحدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، با انتشار پیامی درخشش کاروان قرآنی استان در فینال چهل‌و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف که به میزبانی استان خراسان‌شمالی برگزار شد را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

اگر بخواهید قرآن در خانه‌ها، بین بچه‌ها، بین بزرگ‌ها، بین زن‌ها و مردها رواج پیدا کند، بایستی قهرمانان قرآنی را احترام کنید. (مقام معظم رهبری)

هر ساله با برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم این حقیقت بر همه دلدادگان اسلام ناب، عیان است که نور ایمان، نور قرآن، نور فطرت خداداده انسان؛ خاموش شدنی نیست. بی‌تردید سبقه چندین ساله سازمان اوقاف و امور خیریه به‌عنوان پرچمدار برگزاری رسمی‌ترین مسابقات داخلی و بین‌المللی قرآن کریم، در تلألو و درخشش بی‌نظیر این نور الهی نقشی بی‌بدیل ایفا کرده است.

خداوند رحمان را شکرگزاریم که توفیق خدمت به حاملان، حافظان و قاریان قرآن را به ما ارزانی کرد و دو چندان خرسندیم که قهرمانان و نخبگان قرآنی استان آفتاب، استان امامین انقلاب، استان مرکزی، از آوردگاه چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، سرافراز و پر توفیق بازگشته‌اند.

کسب رتبه دوم رشته دعاخوانی در بخش آقایان از سوی حجت‌الاسلام آقای اصغر کارجو، کسب رتبه دوم حفظ 20 جزء بانوان از سوی سرکار خانم شیما مهرآبادی و کسب جایگاه ششم حفظ کل آقایان توسط جناب آقای ابوذر کرمی و حضور ارزشمند داوران پرافتخار از استان مرکزی در این دوره از مسابقات جناب آقای استاد مرتضی مختاری به‌عنوان (ناظر فنی)، سرکار خانم استاد مریم سعیدی (داور حسن حفظ) و سرکار خانم استاد اعظم تشیعی‌فرد (داور تجوید) و همچنین حضور تحسین برانگیز پنج متسابق دیگر از این استان، تماماً موجب فخر و مباهات همه ما شد.

این‌جانب بر خود فرض می‌دانم اولاً خالصانه‌ترین مراتب سپاس خود را به محضر نماینده معزز ولی‌ فقیه و ریاست ارجمند سازمان اوقاف و امور خیریه حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر خاموشی و جمیع عوامل فنی و اجرایی این مسابقات با راهبری جناب آقای مجیدی‌مهر، رئیس محترم مرکز امور قرآنی، و همچنین میزبانان سربلند مسابقات در استان خراسان‌شمالی، سرزمین عاشقان قرآن و عترت خاصه همکار ارجمندم جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آسوده، مدیرکل محترم اوقاف و امور خیریه این استان و همکارانشان تقدیم کرده و در ثانی این توفیقات را به جامعه پرافتخار قرآنی استان مرکزی تبریک و تهنیت عرض کنم.

از آنجا که سرکار خانم عادله شیخی، قهرمان سال گذشته مسابقات سراسری در رشته ترتیل، نماینده پرافتخار ایران اسلامی از این استان در مسابقات بین‌المللی قرآن سال جاری حضور خواهند یافت، پیشاپیش برای ایشان آرزوی بهترین توفیقات را از خداوند منان مسئلت دارم.»

انتهای پیام
captcha