مسابقه پادکست «سعید ایران» برگزار می‌شود + پادکست
کد خبر: 4187214
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

مسابقه پادکست «سعید ایران» برگزار می‌شود + پادکست

مسابقه پادکست «سعید ایران» با هدف بزرگداشت و معرفی بیشتر سعید کاظمی آشتیانی، بنیانگذار پژوهشگاه رویان به دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

مسابقه پادکست «سعید ایران» برگزار می‌شود+ پادکستبه گزارش ایکنا، در آستانه هجدهمین سالگرد درگذشت زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی، بنیانگذار پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی، اولین قسمت از مجموعه پادکست «سعید ایران، پدر رویان» منتشر شد.

این مجموعه هشت قسمتی تهیه شده در استودیو امید معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی به همت کانون دانشجویان و با گویندگی اسماء منصوری مطلق و آریان افتخاری، دانشجویان کارشناسی ارشد پژوهشگاه رویان تهیه شده است.

این مجموعه‌ صوتی با عنوان «سعید ایران، پدر رویان» و با هدف شناساندن ابعاد شخصیتی، علمی و مدیریتی زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی به دانش‌آموزان و آینده‌سازان کشورمان تولید شده که در سایت معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان (B2n.ir/pedareroyan) و سایت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی به نشانی (roytab.ir/pedareroyan)  قابل دریافت و شنیدن است.

همچنین مسابقه‌ای با همین عنوان طراحی شده که سوالات آن ۹ دی ماه از طریق سایت معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان به نشانی www.royan-edu.ir در ساعت ۱۶ تا ۲۰ بارگذاری می‌شود و در پایان این مسابقه 18 جایزه پنج میلیون ریالی به دانش‌آموزان برگزیده خواهد شد.

برای شنیدن پادکست مسابقه سعید ایران کلیک کنید.

انتهای پیام
captcha