اجرای ۲۱ برنامه فرهنگی و مذهبی همزمان با ایام فاطمیه در البرز
کد خبر: 4187715
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

اجرای ۲۱ برنامه فرهنگی و مذهبی همزمان با ایام فاطمیه در البرز

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از برگزاری ۲۱ عنوان برنامه فرهنگی و مذهبی به‌مناسب ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد.

حجت الاسلام مهدی ولائی برحق مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز، حجت‌الاسلام مهدی ولایی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های ایام فاطمیه تشییع پیکر شش شهید گمنام دوران دفاع مقدس است، اظهار کرد: پیکر این شهدا وارد البرز شده و مراسم استقبال از آنها در کانون شهید سبحانی سپاه کرج برگزار شد.

وی افزود: مراسم تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از ساعت ۹ صبح از کانون شهید سبحانی میدان سپاه کرج آغاز و عزاداران به سمت مصلای کرج این پیکرهای پاک را همراهی خواهند کرد.

ولایی‌برحق با بیان اینکه همزمان با برگزاری این مراسم، آیین عزاداری یوم‌الزهرا(س) در مصلای کرج و ۱۲ نقطه استان برگزار می شود، گفت: شعار امسال این مراسم با توجه به حملات و کشتارهای بی‌رحمانه رژیم منحوس صهیونیستی در غزه با عنوان «مادر من مظلومه است و یاور مظلومان» تعیین شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش این حملات بی‌رحمانه که موجب خشم مردم جهان شده است، از مردم ولایتمدار و عزیز استان البرز دعوت می‌کنیم تا با همین موضوع و دفاع از حق مظلوم و برگرفتن از سیره حضرت فاطمه زهرا(س) نسبت به حضور خود در تجمعات فاطمی، یوم‌الزهرا(س) و برگزاری ایستگاه‌های صلواتی و موکب به شهر فضایی خاص ببخشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با بیان اینکه در ایام فاطمیه شاهد برگزاری ۲۱ برنامه فرهنگی ـ مذهبی در نقاط مختلف استان خواهیم بود، گفت: این برنامه‌ها در ۲۰ نقطه استان در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha