دعوت فرمانده سپاه امام رضا(ع) از مردم برای شرکت گسترده در انتخابات
کد خبر: 4202681
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹

دعوت فرمانده سپاه امام رضا(ع) از مردم برای شرکت گسترده در انتخابات

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام با صدور پیامی از آحاد مردم شریف استان خراسان رضوی به ویژه بسیجیان همیشه قهرمان دعوت کرد تا با شرکت پرشور و گسترده در انتخابات پیش رو دشمنان را ناامید کنند.

سردار سیدهاشم غیاثی  فرمانده سپاه امام رضا(ع)به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا(ع)، سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه امام رضا(ع)، با صدور پیامی از آحاد مردم شریف خراسان رضوی به ویژه بسیجیان همیشه قهرمان دعوت کرد تا با شرکت پرشور و گسترده در انتخابات پیش رو دشمنان را ناامید کنند.

در بخشی از این پیام آورده است: انتخابات از جمله انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در کشور ایران بهترین و دقیق‌ترین شاخص مردم‌سالاری است که مردم با انتخاب نمایندگان در سرنوشت خود سهم به‌سزایی دارند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) در بخش دیگر پیام خود این چنین آورده است: دشمنان این انقلاب چندین و چند سال است تلاش می‌کنند تا میان مردم و حاکمیت فاصله ایجاد کنند اما این ملت بزرگ از تمامی آزمون‌ها، سربلند بیرون آمده و ثابت کرده است که تلاش‌های دشمن آب در هاون کوبیدن است و لحظه‌ای دست از آرمان‌ها و اعتقاداتشان که ریشه در اسلام ناب محمدی و مکتب امامین انقلاب و راه شهدایشان دارد برنداشته اند.

غیاثی در این پیام با اشاره به اینکه این روزها دشمنان به ویژه دولت آمریکا و رژیم دست نشانده اش در منطقه، تمامی هم و غم خود را برای کمرنگ کردن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به کار گرفته‌اند، آورده است: بیش از ۴۵ سال است که دشمنان در مواجهه با ملت ایران با شکست مواجه می‌شوند اما هنوز هم در توهمات باطل خود به دنبال دشمنی هستند و از گذشته‌ درس نگرفته اند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) در بخش دیگر پیام خود آورده است حضور پرشور، منسجم و یکپارچه ملت ایران به ویژه هم استانی‌های بصیر و هوشمند در خراسان رضوی همپای ملت بزرگ ایران در انتخابات روز ۱۱ اسفند ماه، بار دیگر به تاسی از شهدای گرانقدر و در تبعیت از رهبر حکیم انقلاب اسلامی با خلق حماسه حضور، دشمنان را ناامید و عصبانی و دل دوستان را شاد و خرسند نمایند.

انتهای پیام
captcha