توسعه فرهنگ قرآنی ما را به جامعه ایمانی‌تر سوق می‌دهد
کد خبر: 4206661
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۹
علی بهادری جهرمی:

توسعه فرهنگ قرآنی ما را به جامعه ایمانی‌تر سوق می‌دهد

سخنگوی دولت تصریح کرد: هر چه به فرهنگ قرآنی تمسک جوئیم از یک سو هم به نشر این فرهنگ در عرصه عملکردِ حاکمان و دولتمردان کمک کرده‌ایم و هم از سوی دیگر توسعه فرهنگ قرآنی را گسترش داده‌ و با این کار حتماً جامعه ایمانی‌تر خواهیم داشت.

نقش ایکنا در بهره‌برداری عملی از قرآن در عرصه‌های مختلف اجتماع

به گزارش ایکنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت شامگاه پنج‌شنبه، دوم فروردین‌ماه و همزمان با دومین شب از برپایی سی‌ویکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد و از جمله غرفه خبرگزاری بین‌المللی قرآن بازدید کرد.

وی در این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به اینکه خادمان و فعالان قرآنی روزهای پرکاری را سپری می‌کنند، گفت: به همه فعالان این عرصه و به ویژه خبرگزاری قرآن دستمریزاد می‌گویم. 

بهادری جهرمی افزود: خوشبختانه در بازدیدی که از نمایشگاه داشتم شاهد نمایشگاه خوب و قابل قبولی در حوزه‌های مختلف بودم. حوزه کودک و نوجوان، بانوان و ... فعالیت‌های خوبی را ارائه کرده بودند که قابل استفاده بود. 

توسعه فرهنگ قرآنی ما را به جامعه ایمانی‌تر سوق می‌دهد

سخنگوی دولت تصریح کرد: هرچه به فرهنگ قرآنی تمسک جوئیم از یک سو هم به نشر و گسترش این فرهنگ در عرصه عملکردِ حاکمان و دولتمردان کمک کرده‌ایم و هم از سوی دیگر توسعه فرهنگ قرآنی در سطح جامعه را گسترش داده‌ایم، با این کار حتماً جامعه ایمانی‌تر خواهیم داشت و هم در مظاهر مادی موفق‌تر خواهیم بود. 

وی بیان کرد: نقش‌آفرینی فعالان قرآنی همچون خبرگزاری قرآن از این منظر خیلی حائز اهمیت است که بتوانیم هم جامعه را با فرهنگ قرآنی آشناتر کنیم و هم هرچه بیشتر بهره‌برداری عملی از قرآن کریم در حیات فردی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی داشته باشیم.   

انتهای پیام
captcha