قدس عزت جهان اسلام است
کد خبر: 4207621
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰

قدس عزت جهان اسلام است

امام جمعه موقت سمنان روز قدس را روز عزت جهان اسلام برشمرد و گفت: اسرائیل هیچ‌گاه این میزان به فروپاشی و نابودی نزدیک نبوده است.

حجت الاسلام قدس پور امام جمعه موقت سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از ستاد نماز جمعه استان سمنان، حجت‌الاسلام محمدعلی قدس‌پور، امام جمعه موقت سمنان، امروز، 10 فروردین در خطبه‌های نماز جمعه سمنان به روز قدس اشاره کرد و گفت: شش ماه است که مردم غزه، انواع جنایت‌ها را شاهد هستند لذا روز قدس امسال برای ما باید متفاوت از سال‌های قبل باشد.

وی ادامه داد: اسرائیل به خط پایان خودش نزدیک شده که در این راستا هیچ‌گاه رژیم صهیونیستی تا این میزان به نابودی خود نزدیک نبوده و این نتیجه مقاومت مردم غزه است.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه اسرائیلی‌ها و غرب از درون اذعان به ناتوانی اسرائیل دارند، متذکر شد: مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی اعتراف دارند که وضعیت این رژیم در افکار عمومی جهان هیچ وقت به این وخامت و بدی نبوده است.

به گفته وی؛ مقاومت مردم فلسطین حقایق زیادی را برملا کرده زیرا افکار عمومی جهان به شورای امنیت انتقاد شدید دارد زیرا نهادهای بین‌المللی در قبال شهادت ۳۰ هزار زن و مرد و کودک فلسطینی در غزه سکوت کرده‌اند.

امام جمعه موقت سمنان خواستار توجه جامعه جهانی به غزه و فلسطین شد و افزود: سازمان ملل حتی نمی‌تواند جلوی تجاوز نظامی به مردم بی گناه غزه را بگیرد و در همین اندازه ناتوان است.

حجت‌الاسلام قدس‌پور ایران را مدافع واقعی فلسطین دانست و گفت: روز قدس ابتکار امام (ره) بود تا توجه جهانیان را به مسئله فلسطین معطوف سازد که بر این اساس باید هر سال با ابتکاراتی، روز قدس پرشورتر از سال‌های قبل برگزار شود.

انتهای پیام
captcha