بازارچه‌های پوشاک اسلامی در یزد حمایت می‌شوند
کد خبر: 4211408
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴

بازارچه‌های پوشاک اسلامی در یزد حمایت می‌شوند

استاندار یزد با اشاره به گلایه‌های موجود در خصوص کمبود مراکز تولید و عرضه پوشاک اسلامی در استان گفت: یکی از رویکردهای مورد پیگیری در این حوزه، حمایت ویژه از راه‌اندازی بازارچه‌های پوشاک اسلامی در سطح استان، خواهد بود.

نشست شورای فرهنگ عمومی یزدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد در نشست شورای فرهنگ عمومی استان با محوریت طرح حجاب و عفاف «نور»، با بیان اینکه قوانین حوزه عفاف و حجاب مبتنی بر شرع مقدس اسلام است گفت: با توجه به اهمیت حجاب و عفاف و ترویج آن در جامعه، عزم ما بر اجرای قوانین این حوزه است.  
 
وی با بیان اینکه در حوزه عفاف و حجاب ۳۱۰ وظیفه قانونی بین بیش از ۳۰ دستگاه توزیع شده است، اظهار کرد: دستگاه‌ها باید مبتنی بر قوانین و شرح وظایف موجود، برنامه‌ای اجرایی، تدوین و در دستور کار قرار دهند.  
 
فاطمی با اشاره به برخی از وظایف قرارگاه عفاف و حجاب استان گفت: برنامه اجرایی دستگاه‌ها در حوزه عفاف و حجاب توسط قرارگاه، اخذ و عملکرد آن‌ها به صورت ماهانه و فصلی ارزیابی شود.  
 
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت برگزاری جلسات تبیینی در حوزه‌های مختلف جهت بازکردن گره‌های ذهنی موجود در حوزه حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: با ایجاد اعتقاد عمیق نسبت به حجاب در ساحت اندیشه، نمود آن در قالب حجاب برتر متجلی می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه نقش مهمی بر عهده دارند، بر تهیه و راه‌اندازی پویش رسانه‌ای در خصوص اهمیت اجراهای حوزه حجاب و عفاف تأکید کرد و با اشاره به گلایه‌های موجود در خصوص کمبود مراکز تولید و عرضه پوشاک اسلامی در استان گفت: یکی از رویکردهای مورد پیگیری در این حوزه، حمایت ویژه از راه‌اندازی بازارچه‌های پوشاک اسلامی در سطح استان، خواهد بود.
انتهای پیام
captcha