رقابت ۵۰۰ دانش‌آموز ابتدایی ناحیه یک یزد در مسابقات قرآن
کد خبر: 4211890
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۵

رقابت ۵۰۰ دانش‌آموز ابتدایی ناحیه یک یزد در مسابقات قرآن

کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش ناحیه یک یزد از رقابت ۵۰۰ دانش‌آموز مقطع ابتدایی مدارس ناحیه یک یزد در مرحله نهایی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز خبر داد.

هادی برزگر، کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش ناحیه یک یزدهادی برزگر، کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش ناحیه یک یزد در گفت‌وگو با ایکنا گفت: مرحله نهایی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان مقطع ابتدایی ناحیه یک از امروز آغاز و تا فردا پنجم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: این مسابقات، امروز، چهارم اردیبهشت‌ماه در گروه پسران و فردا پنجم اردیبهشت‌ماه در گروه دختران در محل دارالقرآن امام موسی کاظم(ع) دنبال خواهد شد و در پایان مسابقات نیز مراسم اختتامیه برگزار و برگزیدگان مسابقات تجلیل می‌شوند.

کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش ناحیه یک یزد با اشاره به اینکه این مسابقات با حضور ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی مدارس ناحیه یک یزد به مدت دو روز برگزار می‌شود یادآور شد: متسابقان در رشته‌های احکام، الگوی تلاوت، مکبری، اذان، دعاخوانی، حفظ قرآن کریم، مداحی و قرائت تحقیق به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام
captcha