ضرورت ایجاد نشاط مردمی در جشن‌های دهه کرامت
کد خبر: 4212173
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
نماینده ولی‌ فقیه در زنجان تأکید کرد؛

ضرورت ایجاد نشاط مردمی در جشن‌های دهه کرامت

آیت‌الله علی خاتمی با تأکید بر ایجاد نشاط مردمی در جشن‌های دهه کرامت گفت: به‌منظور ایجاد نشاط مردمی همزمان با این ایام می‌توان از ظرفیت‌های گروه‌های فرهنگی به‌ویژه گروه‌های سرود در نقاط مختلف شهر استفاده کرد.

آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌ فقیه در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌ فقیه در زنجان، امروز، پنجم اردیبهشت‌ماه در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت استان زنجان با تأکید بر پرهیز از موازی‌کاری در برنامه‌های این ایام گفت: در این راستا می‌توان جلسات را با حضور دستگاه‌های مرتبط برای کاربردی شدن برنامه‌ها برگزار کرد.

وی با اشاره بر ضرورت بها دادن به پویش‌های مردمی اظهار کرد: یکی از معانی مردمی‌سازی این است که توان جذب مشارکت‌های مردمی برای اجرای برنامه‌های مختلف را داشته باشیم. 

خاتمی با بیان اینکه کمک دستگاه‌های فرهنگی که بودجه دارند و می‌توانند به پویش‌های مردمی کمک کننند بلامانع است، افزود: برای اجرای برنامه‌های مردمی تنها نباید منتظر بودجه بود.

امام جمعه زنجان با توضیح اینکه مردمی‌ترین روحانیت متعلق به روحانیت شیعه است، تصریح کرد: روحانیت شیعه از اول متکی به مردم و در کنار آنان بوده است.

نماینده ولی‌ فقیه در استان زنجان با تأکید بر ایجاد نشاط مردمی در جشن‌های دهه کرامت گفت: در این راستا می‌توان از ظرفیت‌های گروه‌های فرهنگی خصوصاً گروه‌های سرود در نقاط مختلف شهر اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha