مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران تکمیل شود
کد خبر: 4212227
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران تکمیل شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، گفت: تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران، تکلیف همه مسئولان و دلسوزان انقلاب اسلامی است.

جلسه کارگروه محتوایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سرهنگ محمد حسن سلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، امروز پنجم اردیبهشت ماه، در جلسه کارگروه محتوایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران با گرامیداشت پنجم اردیبهشت سالروز شکست خفت بار آمریکا در واقعه طبس، گفت: توجه اساسی به تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران تکلیف همه مسئولان و دلسوزان انقلاب اسلامی است.

وی پنج وظیفه اساسی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را انجام و تکمیل ساخت و ساز‌های عمرانی، محتوایی، فضای سبز و بازدید‌های جوانان و نوجوانان از این مجموعه دانست.

سلامی، ساخت حسینیه وداع را به عنوان نماد وداع رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس حائز اهمیت دانست و بر بهره‌برداری از آن مجموعه در هفته دفاع مقدس تأکید کرد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران، اولویت‌بندی و زمان‌بندی پروژه‌های مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان را از دیگر ضرورت‌ها در سال‌جاری عنوان کرد و از همه دست‌اندرکاران خواست به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha