تحقق جوانی جمعیت و اهمیت ازدواج تبیین شود
کد خبر: 4212292
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰

تحقق جوانی جمعیت و اهمیت ازدواج تبیین شود

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه تحقق جوانی جمعیت و اهمیت ازدواج نیازمند تبیین است، گفت: تبیین اهمیت جایگاه ازدواج و فرزندآوری به‌ویژه برای نسل جوان اهمیت بسزایی دارد.

حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، 5 اردیبهشت ماه در نشست شورای جوانی و جمعیت استان سمنان به میزبانی استانداری به پیش نیازهای جوانی جمعیت و همچنین ازدواج جوانان اشاره کرد و گفت: تحقق جوانی جمعیت پشتوانه‌های قانونی است که نمایندگان مجلس باید به آن دقت داشته باشند.

وی ادامه داد: نیازمند فرهنگ‌سازی در بین جوانان هستیم که بر این اساس دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی و آموزش عالی باید در این زمینه برنامه‌های عملیاتی ویژه‌ای را در دستور کار قرار دهند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه تحقق جوانی جمعیت و اهمیت ازدواج نیازمند تبیین است، افزود: تبیین اهمیت جایگاه ازدواج و فرزندآوری به‌ویژه برای نسل جوان اهمیت بسزایی دارد.

مطیعی با اشاره به وضعیت موجود در جامعه یادآور شد: غفلت در نگاه برخی جوانان نسبت به اصل خانواده مشهود است در حالی که می‌توان با تبیین اهمیت و اساس خانواده برای نسل جوان، این تفکر را تغییر داد.

وی با تأکید بر اینکه تبیین اساس و اهمیت خانواده در ترغیب به ازدواج و فرزندآوری بسیار تأثیر دارد گفت: انتظار می‌رود که مسئولان فرهنگی در این زمینه بیشتر فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام
captcha